Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden

Hier kan je je ergste/grappigste manier vertellen hoe je iemand vermoord hebt.

Ik zal beginnen met de ergste , ik gooide iemand voor de trein :puh:

En nu jullie ^_^

• Replies 246
  • Views 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Phoenyxar
    Phoenyxar

Degene die op de passagierszetel in een politieauto zit vliegt er veel sneller uit dan de bestuurder, rij maar is op hogere snelheid op een bewegende politieauto in en je zult meestal de inzittende op

Featured Replies

Hier kan je je ergste/grappigste manier vertellen hoe je iemand vermoord hebt.

Ik zal beginnen met de ergste , ik gooide iemand voor de trein :puh:

En nu jullie ^_^

De moord op Vlad:P gewoon gruwlijke executatie

Bij een missie dat je die man aan die reling of kan laten vallen of je red hem:P maar ik laat hem vallen natuurlijk ook lekker:P

Met een Stubby Shotgun iemand neerknallen. Hierdoor spat er enorm veel bloed uit het lichaan :puh:

Dat lijkt mij het ergste om vermoord te worden in IV. :puh:

Swiggers :cya:

Iemand meppen op straat en dan snel de straat oversteken en er voor zorgen dat de andere persoon wordt overreden..

Of iemand in zijn knieen schieten en hem weg zien kruipen !!!! :tu:

Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt.

Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt.

ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen.

met een vrachtwagen die op snelheid is en dan tegen mensen rijden. heeft ook een leuk effect.

iemand zat bij mij op zn bruggetje (vet om te zien) schoot ik met een pomp shotgun in zijn pens, zag je hem naar achter vliegen en naar onder vallen (was een brug, boven water) zie hem in dat water flikkere

super vet :eten:

Ik vlieg met de helikopter. De man probeert onderaan van de helikopter te pakken en het is gelukt. Hij hangt in de lucht. Maar even later valt hij van meer dan 500 meter hoog naar beneden :bonk:

Iemand slaan op straat, zodat diegene jou achtervolgt, vervolgens in je huis krijgen en dan doodknuppelen, met een shotgun op z'n kop richten, BAM.

Hartstikke dood.

Het mooiste vind ik nog altijd om met je auto frontaal op een andere auto in te rijden, waardoor de bestuurder door de voorruit vliegt.

Ik gooi wel eens als iemand net op een trap staat een Molotov Cocktail.Dan vliegt hij helemaal de trap af xD

Een hoertje na het neuken vermoorden, kun je zakcentje houden. :D

2 briljante moorden gehad, allebei tijdens missies. Dat je van die aparte cameraposities krijgt :eten:

1tje duwde ik door een raam van een hoogte in het water, de andere blies ik met een granaat door een muurtje van een gebouw af :eten:

Mijn gruwelijkste moord: eerst met stubby keihard in zijn knieen, was dicht bij water, dus achtervolg ik hem even, en dan komt ie beetj recht, pak ik een Sniper, keiharde headshot en dan valt ie int water. :D Hilarisch gewoon!

En anders een helikopterritje op Star Junction, beetj scheefhangen en alle mensen wegmaaien met je propellors? :D BLOED VERZEKERD! :eten: :eten: