Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden

• Reacties 246
  • Bezichtigingen 18.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Degene die op de passagierszetel in een politieauto zit vliegt er veel sneller uit dan de bestuurder, rij maar is op hogere snelheid op een bewegende politieauto in en je zult meestal de inzittende op

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1227151
De vetste manier hoe ik afgemaakt werd omdat ik een auto wilde jatten

Wat je moet doen is als hij aan je deur komt optijd wegrijden, al ram je een auto -- al is het de politiewagen. Bij mij sleuren ze dan mee, als je dan op een brugpilaar of een lantaarnpaal tegenkomt op hoge snelheid, BAM... dan is hij toch wel een beetje uitgeschakeld (A)

Geplaatst:
comment_1227159

Laat ik zo zeggen..

De mooiste manier waarop ik iemand kilde was op het vliegveld in multiplayer..

Een online speler reed op me af

Pakte heel snel me sniper en schoot hem door zn hoofd. (zonder goed te kunnen richten eigenlijk)

Als ik een halve seconden later reageerde dan had ie me over gereden haha :tu:

Bewerkt: door Biocount

Geplaatst:
comment_1227170
Even voor de duidelijkheid er zijn helemaal geen peds in GTA 4.

Sterker nog er zijn volgens mij helemaal geen peds in geen enkel GTA deel. ;)

Wie zijn de mensen op straat dan? Overigens: met peds bedoelen ze pedestrians ;) Geen huisdieren.

Geplaatst:
comment_1227319

Dat de geheime dienst die rus afzet bij het vliegveld en jij mag bepalen om hem af te maken of te laten leven.

Ik pakte mijn desert eagel en kreeg toen zo filmpje en echt dat was wel 10x zo erg als met vlad.

Geplaatst:
comment_1233310
een hoer zo hard swaffelen dat ze dood neerviel

Hieruit kan ik opmaken dat jij liegt. Je kunt niet eens zwaffelen. (Voor de mensen die niet weten wat het is, Geen 18+ hoor.)

Hij maakt toch een grapje..

Nou, volgens mij probeert hij dat met al zijn post, pfff, wat een kereltje :N (bedoel ik dus GICE)

Ik vind het altijd wel mooi om iemand tussen 2 auto's te klemmen, of tussen een muur :*D , enkel alleen lig je er zelf dan ook vaak naast :D

Geplaatst:
comment_1234322

Vind het toch altijd zo leuk om bij een afgrond een auto met het liefst

vier mensen erin de afgrond in te rijden.

Auto op de rug, klimmen die vier mensen eruit en

beginnen ze als gekken rond te rennen om eruit te komen.

Om ze uit hun lijden te verlossen rijd ik een brandende vrachtwagen de afgrond in :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.