TahR78 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik duwde ook iemand voor de metro Alleen was dat niet met opzet, ik vluchtte voor de politie (A) Wat stom was is dat ik ook ben overreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 De vetste manier hoe ik afgemaakt werd omdat ik een auto wilde jatten Wat je moet doen is als hij aan je deur komt optijd wegrijden, al ram je een auto -- al is het de politiewagen. Bij mij sleuren ze dan mee, als je dan op een brugpilaar of een lantaarnpaal tegenkomt op hoge snelheid, BAM... dan is hij toch wel een beetje uitgeschakeld (A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Laat ik zo zeggen.. De mooiste manier waarop ik iemand kilde was op het vliegveld in multiplayer.. Een online speler reed op me af Pakte heel snel me sniper en schoot hem door zn hoofd. (zonder goed te kunnen richten eigenlijk) Als ik een halve seconden later reageerde dan had ie me over gereden haha Bewerkt: 5 januari 2009 door Biocount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Even voor de duidelijkheid er zijn helemaal geen peds in GTA 4.Sterker nog er zijn volgens mij helemaal geen peds in geen enkel GTA deel. Wie zijn de mensen op straat dan? Overigens: met peds bedoelen ze pedestrians Geen huisdieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandpa Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Dat de geheime dienst die rus afzet bij het vliegveld en jij mag bepalen om hem af te maken of te laten leven. Ik pakte mijn desert eagel en kreeg toen zo filmpje en echt dat was wel 10x zo erg als met vlad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 mensen martelen (evil) eerst in been dan in arm dan in andere been etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 een hoer zo hard swaffelen dat ze dood neerviel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLWORSTENBROOD Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 pak 1 trucker race over voetpad en bloed bad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 een hoer zo hard swaffelen dat ze dood neerviel Hieruit kan ik opmaken dat jij liegt. Je kunt niet eens zwaffelen. (Voor de mensen die niet weten wat het is, Geen 18+ hoor.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
w00tyw00t Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 zorgen dat iemand mn deur portier vast houd, en dan langzaam harder gaan rijden en dan sturen zodat diege weg geslingerd word tegen een lantarenpaal ofzo.. =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 een hoer zo hard swaffelen dat ze dood neerviel Hieruit kan ik opmaken dat jij liegt. Je kunt niet eens zwaffelen. (Voor de mensen die niet weten wat het is, Geen 18+ hoor.) Hij maakt toch een grapje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Tot nu toe vind ik het persoonlijk erg leuk om mensen omver te rijden. Echt geweldig als je tegen een auto omhoog knalt ze eruit vallen en je er dan over rijd.. hehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 een hoer zo hard swaffelen dat ze dood neerviel Hieruit kan ik opmaken dat jij liegt. Je kunt niet eens zwaffelen. (Voor de mensen die niet weten wat het is, Geen 18+ hoor.) Hij maakt toch een grapje.. Nou, volgens mij probeert hij dat met al zijn post, pfff, wat een kereltje (bedoel ik dus GICE) Ik vind het altijd wel mooi om iemand tussen 2 auto's te klemmen, of tussen een muur , enkel alleen lig je er zelf dan ook vaak naast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Iemand aanrijden en dan tegen een muur aan rijden, met die persoon nog tegen je bumper. Dat is altijd zo grappig/pijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Als je bij een afgrond staat, auto's met een vrachtwagen eraf duwen, dat ze met hun auto op de kop vallen, dan ontploft de auto Of mensen eraf slaan/schoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.