Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Vind het toch altijd zo leuk om bij een afgrond een auto met het liefst

vier mensen erin de afgrond in te rijden.

Auto op de rug, klimmen die vier mensen eruit en

beginnen ze als gekken rond te rennen om eruit te komen.

Om ze uit hun lijden te verlossen rijd ik een brandende vrachtwagen de afgrond in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

onlangs had ik een leuke kill gemaakt online :)

er was iemand op de luchthaven met een helikopter die iedereen altijd afmaakte.

Op een bepaald moment was ik dat spuugzat en besloot ik om ook maar met een helikopter hem af te maken

Maar jammer genoeg kreeg hij dat in de mot en schoot hij mijn helikopter naar de knoppen terwijl ik aan het opstijgen was. Met een brandende helikopter probeerde ik dan een noodlanding te maken waarbij ik meters ver uit mijn heli weg gekatapulteerd werd, tot ik uiteindelijk onder een vliegtuig terecht kwam waarbij hij me niet meer kon raken met zijn mitrailleurs. Toen hij een tweede aanval op mij in wou zetten sprong ik vanonder de heli met een bazooka (die hij duidelijk te laat gezien had want ik kon op het nippertje zijn staart nog raken) en vuurde een raket op hem af waarbij hij wat verder met een goeie dreun tegen het luchthavengebouw aanknalt en waarbij zijn 'naam' died icoontje rechtsbovenaan mijn scherm verschijnt 8)

heerllijk! het kon zo uit een actiefilm komen, ik vind het jammer dat ik het niet opgenomen heb :N

Bewerkt: door mithrando
Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje aan het free roamen met een vriend van me.

We waren compound gevechten aan het doen in ik zat gestationeerd bij een buis.

Ik raak met iemand in gevecht die een AK-47 heeft. Hij kruipt achter de buis en gebruikte

wat blind vuur. Ik kruip naar achteren en schiet door de buis heen.

Sventje is dead.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net toevallig een hele leuke kill.

Ga naar het metro station en ga naar een trap die omlaag/omhoog gaat maar waar een muur aan de boven kant van de trap staat. Pak een bazooka en wacht tot er mensen komen , zodra mensen van de trap aflopen schiet je op de muur (Die dus achter hun zit) en ze vliegen van de trap af :D

Igi0n

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Je kent tog wel dat stuk waar je tol moet betalen, weet niet op welk stuk gebied..

Maar daar staat een vrachtwagen wel een stukje verder, dus ik rijd door zonder tebetalen en rij expres als die gozer loopt, van die vrachtwagen tegen hem aan en dan ''sandwich'' ik hem tussen mijn auto net met mijn rechter lamp, en rij verder.

Pijnlijk. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik dee free mode,

mischien kennen jullie die hoge ding vlakbij het vliegveld wel het lijke soort ufo's

ik klom op die trap klom zon ander ventje me 8ter na hij wou me kille we waren bijna boven had ik leuke plan ging ik zo sliden en toen knalde ik tegen hem aan en vielen we allebij naar beneden

dus toen was het zo soulramon annhilated fireman-45 en soulramon died :schater:

graag reactie

Link to comment
Delen op andere websites

iemand zat bij mij op zn bruggetje (vet om te zien) schoot ik met een pomp shotgun in zijn pens, zag je hem naar achter vliegen en naar onder vallen (was een brug, boven water) zie hem in dat water flikkere

super vet :eten:

Ja zoiets hebik ook is gedaan.

Das grappig

Gruwelijke manieren zijn: met een shotgun (lkkr veel bloed), een politie korps opblazen met een bazooka (dan fikken ze lkkr) en iemand die op een motor zit aanrijden (zodat-ie r af valt) en dan nog ff overhoop schieten.

Soms steel ik zo'n N.O.O.S.E truck en dan ga ik op time square zoveel mogelijk mensen afknallen, (ook nogal grof).

:D

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mijn favo: Naar een klif gaan en gewoon de mensen eraf duwen die je tegenkomt. echt gaaf.

of: met Roman of iemand anders in een heli gaan op het derde eiland heb je een gebouw met een schuin dak en in het midden een plat stuk daarop landen zorg dat je vriend precies op de rand staat van het platte stuk aan het begin van het schuine en hem dan eraf schieten zie je hem er zo vanaf rollen lololololol :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een echt vette kill gemaakt op de PS3 van een vriend van me.

We waren gewoon een beetje aan het kutten in de Freemode.

We waren aan het wachten op nog wat mensen die mee zouden doen. Uiteindelijk

stierven we van saaiheid en ging dus naar het Majestic Hotel (uit de missie Late Checkout).

We waren een beetje ventjes aan het neerknallen voor het hotel en eindelijk kwamen

die slakken van een vrienden. Wij waren reeds het Hotel ingevlucht en naar de 20e Etage gegaan dmv lift.

De groep respawnde op het dak van het hotel omdat ze afgeknalt waren door de Noose.

We hadden de deur naar het trappenhuis geblokeerd (we gingen er met z'n zessen voorstaan).

Ondertussen stond er een leger van agenten aan de andere kant van de deur.

Als er teveel waren duwde ze mekaar van de trap af helemaal naar beneden. Heerlijk.

Uiteindelijk gaat de deur toch open en stormen er zo 50 agenten binnen ofzo. Wij stonden met kut uzi's aan

de andere kant van de hal (bijna alles was op door het gevecht buiten) met een beetje blind vuur

te hopen dat er nog wat doodgingen. Toen kwam er een gast van ons van de trap af met een granaat.

Hij pleegde een zelfmoord aanslag op de grote groep agenten die aan de andere kant van de hal stonden door

de granaat te cooken en er mee naar de politie te rennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik heb wel even iets lachwekkends meegemaakt, in mijn zin.

Ik reed met een auto heel hard over de brug, en reed vollop tegen een klein muurtje aan die ik niet had gezien.

Nou zat er toevallig nog iemand in de auto, en diegene vloog door de voorruit tegen een lantaarnpaal aan (:7) en ik bleef zitten! Normaal gesproken zou het logischerwijs geweest zijn als ik ook uit de voorruit vloog, maar ze gunden me het lachen deze keer, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...