Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Ik heb Dwayn een keer backup gevraagt zodat ik z'n 2 Homies van een HEEL hoog gebouw kon duwen langs de rand :puh:

Hoezo sadistisch? :engel:

Oh, ik heb trouwens ook een keer Packies Bom geplaatst onder een politie auto en het verkeer geblokkeert :tu:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
bij destruction voor beginners als je die mensen op de hijskraan moet neerschieten[/font] tip schiet op hun voeten is lachen

Mooiste Kill: dat zo'n look-out op de motorklep valt en dan het alarm aan gaat. (maar dat is bij iedereen zo :puh:)[/font] in de missie Destruction voor beginners

Link to comment
Delen op andere websites

Her en der heb je zo van die kleine trapjes waar af en toe wat peds op zitten...

Daarop rijden met een auto is enorm grappig :puh: Zie je die ped echt metershoog omhoogvliegen voor dan gewoon te pletter te vallen :puh:

Of een taxi pikken met volk in, midden van de snelweg rijden, vertragen en op het moment dat er verkeer aankomt stoppen, stapt die kerel uit en word em omver gereden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik stond zo op de snelweg en toen schoot ik met een micro smg op een voorbijkomende auto. Die auto slipt en staat stil midden op de snelweg. De bestuurder vlucht en de bijrijder licht dood in de auto. Komt er opeens een vloed aan auto's aan die ik op de banden schiet. Ze rijden bijna allemaal in op die auto met die dode man! :D:D

Daarna ging ik in de auto naast die man zitten en ging ik rijden. Ik rij die auto zo vanaf de pier het water in... Hij zit nog steeds in die auto. Ik schiet met RPG op de auto. Auto ontploft..... :7 Eindelijk die man uit leiden verlost!!!

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik leuk vind is als je een auto steelt dan willen sommige mensen hun wagen terug hebben.

Dan proberen ze het portier open te doen maar dan moet jij verder rijden en dan hangen ze aan de wagen.

En dan zo dicht mogelijk bij een lantaarnpaal of een tegenliggende auto rijden :D

of als je iemand neerschiet zonderheadshot en die persoon ligt neer, dan zie je die zijn ogen nog knipperen. Heel leuk vind ik zelf, maak ik hem gewoon af met een kogel door het hoofd of met een shotgun. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer meegemaakt dat er een man in de lucht zat en die schoot ik naar beneden... morsdood dad die was! Hij lag helemaal in het water naast een snelweg!!! LOL!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...