Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Weetje wat ik mastelijk vind. Iemand in een klap doodknuppelen KO. WHAHAHA

En als je 1 ster hebt de agent aan je deur laten hangen om daarna hem te pletten of langs een muur te schuren WHAHAHAHA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukst vind ik nog altijd een frontale botsing zo hard dat die ander door de voorruit vliegt :D

Dat zal hem leren z'n gordel om te doen.

Vooral lachen als het flikken zijn die uit die autto vliegen, aha, jij hebt die van u ook niet aan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukst vind ik nog altijd een frontale botsing zo hard dat die ander door de voorruit vliegt :D

Dat zal hem leren z'n gordel om te doen.

Vooral lachen als het flikken zijn die uit die autto vliegen, aha, jij hebt die van u ook niet aan :7 .

Ik vind altijd dat die Flikken er zo moeilijk uit gaan.

met je auto boven op iemand landen. :7 da's pas gruwelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Degene die op de passagierszetel in een politieauto zit vliegt er veel sneller uit dan de bestuurder, rij maar is op hogere snelheid op een bewegende politieauto in en je zult meestal de inzittende op jou auto zien vliegen(maar hangt natuurlijk ook af van met welk voertuig je rijdt, ik denk niet dat dit lukt met een Uranus :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Degene die op de passagierszetel in een politieauto zit vliegt er veel sneller uit dan de bestuurder, rij maar is op hogere snelheid op een bewegende politieauto in en je zult meestal de inzittende op jou auto zien vliegen(maar hangt natuurlijk ook af van met welk voertuig je rijdt, ik denk niet dat dit lukt met een Uranus :puh: .

De Uranus is het lichtste voertuig in IV met 1300 kilo.

de Flatbed het zwaarste met 11000 kilo.

>>> Door Hanneswasco: Heel interessant (al klopt het niet), maar wat heeft dat te zien met dit onderwerp? Niemand vraagt naar het lichtste en zwaarste voertuig in GTA IV hoor.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Degene die op de passagierszetel in een politieauto zit vliegt er veel sneller uit dan de bestuurder, rij maar is op hogere snelheid op een bewegende politieauto in en je zult meestal de inzittende op jou auto zien vliegen(maar hangt natuurlijk ook af van met welk voertuig je rijdt, ik denk niet dat dit lukt met een Uranus :puh: .

De Uranus is het lichtste voertuig in IV met 1300 kilo.

de Flatbed het zwaarste met 11000 kilo.

Daarom dat ik hem er ook inzet :7 , raar dat een Flatbed het zwaarste is, zou je niet verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Gruwelijkste moord van GTA IV was heel hard rijden en dan heel hard bij iemand in de achterkant van de auto rijden als je geluk :tu: hebt komen er vlammen uit de auto en brandt de persoon in de wagen dood. :cya::eten::dans::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit is voor op de Broker Bridge ik reed toen zoals je zei vanachter op een Vigero, auto in de fik, die persoon komt daar brandend uit, smijt zich op de grond e begint te rollen en valt zo van die brug af :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al een paar keer voorgehad: ik wordt vastgereden door de politie, een ploitieman te voet denkt de held te gaan spelen trekt mijn deut open.... een andere politiewagen komt op volle vaart af neem dat mannetje(en mijn deur :duh: ) mee tegen die andere politiewagen, die mij vastzet, en ik kan weer verderrijden ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al een paar keer voorgehad: ik wordt vastgereden door de politie, een ploitieman te voet denkt de held te gaan spelen trekt mijn deut open.... een andere politiewagen komt op volle vaart af neem dat mannetje(en mijn deur :duh: ) mee tegen die andere politiewagen, die mij vastzet, en ik kan weer verderrijden ^_^ .

Dat is juist grappig.

worden ze geplet tussen de deur.

maar dat kost je je deur weer :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al een paar keer voorgehad: ik wordt vastgereden door de politie, een ploitieman te voet denkt de held te gaan spelen trekt mijn deut open.... een andere politiewagen komt op volle vaart af neem dat mannetje(en mijn deur :duh: ) mee tegen die andere politiewagen, die mij vastzet, en ik kan weer verderrijden ^_^ .

Dat is juist grappig.

worden ze geplet tussen de deur.

maar dat kost je je deur weer :ch:

Nee, ik bedoel hij werd niet geplet tussen de deur en de auto, auto nam hem mee(wat ik trouwens heel mooi vind in GTA IV hoe dat gebeurd :tu: ) maar hij had mijn deur geopend dus politieman en deur meegepakt en tegen een andere politiewagen geknalt die mij vastzette.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...