PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Mijn gruwelijkste moord: eerst met stubby keihard in zijn knieen, was dicht bij water, dus achtervolg ik hem even, en dan komt ie beetj recht, pak ik een Sniper, keiharde headshot en dan valt ie int water. Hilarisch gewoon! En anders een helikopterritje op Star Junction, beetj scheefhangen en alle mensen wegmaaien met je propellors? BLOED VERZEKERD! :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt. ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen. hoe vermoordde je hem??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Met mensen achter je auto hangend heel scherp een bocht nemen waardoor ze met hun ruggetje tegen de hoek aan knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Wat ik toch wel mis is dat als je iemand op z'n kop knalt er geen fontein van bloed meer komt.. was in San Andreas welzo toch jammer. Bewerkt: 3 mei 2008 door Brucie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik doe altijd moorden plegen in de clucking bell Mijn favoriete vreet tent Ik ga dan met me auto keihard naar binnen je auto past precies daar door de deur tenminste in zon vestiging in alqonquin <- (OFZO) En dan staat meestal iemand voor de deur en plets dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt. ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen. hoe vermoordde je hem??? dat was een scene toen schoot niko hem door zijn smoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MTS Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) dit heb ik vanmiddag meegemaakt, ik stapte in een auto via de passagiers-kant, en toen de bestuurder dus uit paniek uitstapte werd ie overreden door een vrachtwagen. en dan op vrij hoge snelheid... LACHUUHHHHHH gevolg ervan--->>> DOOD Bewerkt: 3 mei 2008 door MTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Een achtervolging waarbij ik iemand moest neer rammen: ik ramde de auto zodat die zich omdraaide en dan reden we beide rechtdoor langs een paal. We namen een voetganger mee: zijn benen werden door mij voortgeduwd, zijn hoofd door de andere en zijn middenstuk bleef hangen aan de paal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ik vind het altijd wel hard als een grote groep mensen langs een gebouw lopen en dat je met een vrachtwagen oid keihard die mensen tussen de muur en de auto plet. Lachheeeee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 zoals ik vandaag deed: ik was aan het rijden met een auto (een taxi als ik het me goed herinner) en ik rij tegen iemand aan. maar terwijl die meerolt met mijn auto bots ik tegen een andere auto en die persoon werd geplet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti29 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Faustin[/font] van de dak afgegooid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 of iemand onder een trein gooien, ook leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Idd de manier om er een terwijl hij aan je auto hangt langs een muurtje te rijden... Maar ook knietje voor knietje, handje voor handje afmaken met free aim als ze je achtervolgt hebben je huis in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik had gister een leuke, eerst een zwerver die mij uitschold voor terrorist terwijl ik niks deed knock out slaan en dan wordt ie opgepikt door de ambulance en dan die ambulance jatten en hem dumpen in het water en dan hem neerschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brambor Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik jatte iemands auto. De deur bleef nog open en die gast lag nog naast de auto. Hij werd meegesleurd door de deur en geplet tegen een andere auto Vond ik wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.