Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Mijn gruwelijkste moord: eerst met stubby keihard in zijn knieen, was dicht bij water, dus achtervolg ik hem even, en dan komt ie beetj recht, pak ik een Sniper, keiharde headshot en dan valt ie int water. :D Hilarisch gewoon!

En anders een helikopterritje op Star Junction, beetj scheefhangen en alle mensen wegmaaien met je propellors? :D BLOED VERZEKERD! :eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt.

ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen.

hoe vermoordde je hem???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe altijd moorden plegen in de clucking bell :puh:

Mijn favoriete vreet tent

Ik ga dan met me auto keihard naar binnen je auto past precies daar door de deur tenminste in zon vestiging in alqonquin <- (OFZO)

En dan staat meestal iemand voor de deur en plets dood :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt.

ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen.

hoe vermoordde je hem???

dat was een scene toen schoot niko hem door zijn smoel.

Link to comment
Delen op andere websites

dit heb ik vanmiddag meegemaakt,

ik stapte in een auto via de passagiers-kant, en toen de bestuurder dus uit paniek uitstapte werd ie overreden door een vrachtwagen. en dan op vrij hoge snelheid... LACHUUHHHHHH

gevolg ervan--->>> DOOD

Bewerkt: door MTS
Link to comment
Delen op andere websites

Een achtervolging waarbij ik iemand moest neer rammen: ik ramde de auto zodat die zich omdraaide en dan reden we beide rechtdoor langs een paal. We namen een voetganger mee: zijn benen werden door mij voortgeduwd, zijn hoofd door de andere en zijn middenstuk bleef hangen aan de paal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zoals ik vandaag deed:

ik was aan het rijden met een auto (een taxi als ik het me goed herinner) en ik rij tegen iemand aan.

maar terwijl die meerolt met mijn auto bots ik tegen een andere auto en die persoon werd geplet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Idd de manier om er een terwijl hij aan je auto hangt langs een muurtje te rijden...

Maar ook knietje voor knietje, handje voor handje afmaken met free aim als ze je achtervolgt hebben je huis in! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister een leuke, eerst een zwerver die mij uitschold voor terrorist terwijl ik niks deed knock out slaan en dan wordt ie opgepikt door de ambulance en dan die ambulance jatten en hem dumpen in het water en dan hem neerschieten. ^_^^_^^_^^_^^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...