Jump to content

Huizen kopen


kevinos

Recommended Posts

Als je niet genoeg geld hebt dan kan je ze vanzelfsprekend niet kopen, andere huizen moet je kopen door missies te doen en zo het andere eiland vrij te spelen. Als je voor die missie op het andere eiland komt (door over de barricades te vliegen of via andere cheats), zullen de huizen nog niet te koop staan. Het kan ook zo zijn dat je bij een bedrijf staat, die zijn pas na de missie Shakedown beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb nog eens gekeke ik heb nu al die huizen gekocht op die landkaart waat die jongen me gegeven heeft maar er ijn nog veekl meer huizen wat niet op die kaart stonde en die kan ik niet kopen terwijl ik wel genoeg geld heb ik heb 700.000 dus

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet genoeg geld hebt dan kan je ze vanzelfsprekend niet kopen, andere huizen moet je kopen door missies te doen en zo het andere eiland vrij te spelen. Als je voor die missie op het andere eiland komt (door over de barricades te vliegen of via andere cheats), zullen de huizen nog niet te koop staan. Het kan ook zo zijn dat je bij een bedrijf staat, die zijn pas na de missie Shakedown beschikbaar.

Nee, de bedrijven worden pas na Shakedown beschikbaar. Hyman Condo en Skumole Shack kun je al voordat je het eiland officieel mag bereiken kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan huizen alleen kopen als die te koop zijn, en die zijn te koop als er zo'n groen huis-logotje voor staat.

Je moet in dat rondje gaan staan en er komt dan te staan hoeveel die kost.

Als je hem wil kopen moet je een bepaalde toets indrukken, dat zegt het spel.

Greetzzz -GoldWing-

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan huizen alleen kopen als die te koop zijn, en die zijn te koop als er zo'n groen huis-logotje voor staat.

Je moet in dat rondje gaan staan en er komt dan te staan hoeveel die kost.

Als je hem wil kopen moet je een bepaalde toets indrukken, dat zegt het spel.

Greetzzz -GoldWing-

Als ik het goed heb dan is dat Tab.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...