Galiorix Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 he nandro davis.ik kan die tunnel niet vinden waar is het precies?? kun je een kaartje meake? Bij het rode rondje vind je de ingang van de tunnel. Greetz Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 als die nog niet open is kan je cheaten had ik gedaan:P dit heb je nogdig een tank is code voor autos kunnen vliegen code en een beetje geluk:D spawn de tank en voer de code voor vliegende autos in draai de loop van de tank om en schiet aan 1 stuk door dan ga je sneller en sneller en sneller uiteindelijk vlieg je BLIJF DOORSCHIETEN en zo kan je naar elk willekeurig eiland vliegen tip sla niet op anders kan je de game niet uitspelen 100% alleen om te verkennen:D dat is altijd het eerste wat ik doe:D Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 thanks ik ben nu bij die (...)dodo. er mag trouwens een op! Reageren
boas Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Je kan ook met de metro. Op deze kaart alle stations op staunton island. Bewerkt: 11 mei 2008 door boas Reageren
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 man doe niet moeilijk een pak een boot en ga naar shorisch fale hou moeilijk kan dat toch zijn Reageren
Miek Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Er is een leiding die Shoreside Vale van Staunton Island afsluit. Dus: Boot Bewerkt: 17 juni 2008 door Miek Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 beste mensen, ik wil met de dodo vliegen he, ik heb gta 3 op mn ps2, en ik zit op het eerste eiland, ik wil op het derde eiland geraken om te vliegen met de dodo, ik wil cheats gebruiken, wie kan me helpen? ALVAST BEDANKT! Reageren
SWYV Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 doe zo 1) steel een banshee uit die autowinkel 2) ga naar de brug tussen 1ste en 2de eiland voer dit code in "auto vliegt code" en geef veeeel gas tot je auto begint te zweven en met geluk die brug overgevlogen 3) nu jij op 2de eiland bent, ga jij naar de tunnel ingan ten noorden van de 2de eiland en ga nu naar de uitgang van tunnel dichtbij de luchthaven en voila jij bent er op 3de eiland en de luchthaven Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 doe zo1) steel een banshee uit die autowinkel 2) ga naar de brug tussen 1ste en 2de eiland voer dit code in "auto vliegt code" en geef veeeel gas tot je auto begint te zweven en met geluk die brug overgevlogen 3) nu jij op 2de eiland bent, ga jij naar de tunnel ingan ten noorden van de 2de eiland en ga nu naar de uitgang van tunnel dichtbij de luchthaven en voila jij bent er op 3de eiland en de luchthaven tis tog de auto zweven code? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Dat komt op hetzelfde neer Edit @ Hieronder: Whatever Bewerkt: 20 juni 2008 door ZUMZUM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dat komt op hetzelfde neer neej hoor, bij san andreas is het vliegen, bij gta 3 is het zweven, tis een groot verschil hoor... Reageren
Torritor Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Jongens, dit kan echt niet in GTA III. Als je niet alle missies van een bepaald eiland hebt voltooid, zijn de bruggen, de metrostations en de Portertunnel nog steeds dicht. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Met de Banshee, de snelste wagen die in Portland te vinden is, kun je de brug van Portland naar Staunton Island overbruggen door middel van een cheat, na even opzoeken zag ik dat dit CHITTY CHITTY B B is (aan elkaar). Voer je snelheid flink op op de brug (je kunt de barricaden nog makkelijk voorbij) en vlieg over het gat heen. De ondergrondse tunnel is ondertussen nog wel open van Staunton naar Shoreside. Deze gaat pas dicht nadat je 'Last Requests' hebt voltooid, en de brug dus wordt ge-opent. Voor die tijd kun je dus via de tunnel naar Shoreside. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Dit is hoe ik het vroeger altijd deed, Doe de Dodo cheat pak dan die banshee, en een ouwe taxi. Rij die taxi op de brug met de voorwielen op de rand. Dan hard rijden en dan zou je via de taxi naar de overkant kunnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Dit is hoe ik het vroeger altijd deed, Doe de Dodo cheat pak dan die banshee, en een ouwe taxi.Rij die taxi op de brug met de voorwielen op de rand. Dan hard rijden en dan zou je via de taxi naar de overkant kunnen. ik speel het op de ps2 he:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.