Jump to content

Hoe kom ik op Shoreside Vale?


Fiegel5

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • Fiegel5

    4

  • gta vcs-freak

    4

  • SWYV

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

als die nog niet open is kan je cheaten had ik gedaan:P dit heb je nogdig

een tank is code voor

autos kunnen vliegen code

en een beetje geluk:D

spawn de tank en voer de code voor vliegende autos in

draai de loop van de tank om en schiet aan 1 stuk door dan ga je sneller en sneller en sneller

uiteindelijk vlieg je BLIJF DOORSCHIETEN en zo kan je naar elk willekeurig eiland vliegen

tip sla niet op anders kan je de game niet uitspelen 100%

alleen om te verkennen:D dat is altijd het eerste wat ik doe:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

beste mensen, ik wil met de dodo vliegen he, ik heb gta 3 op mn ps2, en ik zit op het eerste eiland, ik wil op het derde eiland geraken om te vliegen met de dodo, ik wil cheats gebruiken, wie kan me helpen?

ALVAST BEDANKT!

Link to comment
Delen op andere websites

doe zo

1) steel een banshee uit die autowinkel

2) ga naar de brug tussen 1ste en 2de eiland voer dit code in "auto vliegt code" en geef veeeel gas tot je auto begint te zweven en met geluk die brug overgevlogen

3) nu jij op 2de eiland bent, ga jij naar de tunnel ingan ten noorden van de 2de eiland en ga nu naar de uitgang van tunnel dichtbij de luchthaven en voila jij bent er op 3de eiland en de luchthaven

Link to comment
Delen op andere websites

doe zo

1) steel een banshee uit die autowinkel

2) ga naar de brug tussen 1ste en 2de eiland voer dit code in "auto vliegt code" en geef veeeel gas tot je auto begint te zweven en met geluk die brug overgevlogen

3) nu jij op 2de eiland bent, ga jij naar de tunnel ingan ten noorden van de 2de eiland en ga nu naar de uitgang van tunnel dichtbij de luchthaven en voila jij bent er op 3de eiland en de luchthaven

tis tog de auto zweven code?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Banshee, de snelste wagen die in Portland te vinden is, kun je de brug van Portland naar Staunton Island overbruggen door middel van een cheat, na even opzoeken zag ik dat dit CHITTY CHITTY B B is (aan elkaar). Voer je snelheid flink op op de brug (je kunt de barricaden nog makkelijk voorbij) en vlieg over het gat heen.

De ondergrondse tunnel is ondertussen nog wel open van Staunton naar Shoreside. Deze gaat pas dicht nadat je 'Last Requests' hebt voltooid, en de brug dus wordt ge-opent. Voor die tijd kun je dus via de tunnel naar Shoreside.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is hoe ik het vroeger altijd deed, Doe de Dodo cheat pak dan die banshee, en een ouwe taxi.

Rij die taxi op de brug met de voorwielen op de rand. Dan hard rijden en dan zou je via de taxi naar de overkant kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is hoe ik het vroeger altijd deed, Doe de Dodo cheat pak dan die banshee, en een ouwe taxi.

Rij die taxi op de brug met de voorwielen op de rand. Dan hard rijden en dan zou je via de taxi naar de overkant kunnen.

ik speel het op de ps2 he:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...