Jump to content

[Hulp]Capturen van GTA 4


FerryN

Recommended Posts

Heey,

Wist waar ik dit anders moet plaatsen, dus maar hier.

Nou wil ik een filmpje capturen van mijn X360 naar de pc, van GTA 4 maar ook van andere games.

Ik heb zelf een Nvidia 7600gs 256mb videokaart, hierbij kreeg ik een kabel die in de videokaart kon, en de X360 heeft de aansluitingen die die av-kabel ook heeft. de groene,blauwe en de rode dacht ik.

Of is hier perse een Capturecard voor nodig, aangezien de kabel die ik erbij kreeg voor verzend maar ook voor te ontvangen is.

Is het zo mogelijk om te capturen?

Met een evt. programma?

Het is de kabel die rechtonder ligt, met de drie kleuren.

Alvast bedankt, en Greetz.

Ps. mensen, als je hier niks van weten, verstuur dan geen berichtje, of ga niet liggen klooien dat het verkeerd staat, want dan hoor ik het liever van een Persoon met rechten op deze forum, die weten het vast beter.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

AV of Component? Dat ze de kleuren hebben wil niet zeggen dat het zo hoort. Is het een High Definition CC? Ik kan de kabeltjes niet erg goed zien op de foto, maar het lijkt erop dat je het volgende moet doen: Xbox 360 HDTV stand >> Component in kleuren aansluit >> kleuren in geel + geluid in rood/wit >> in computer.

Link to comment
Delen op andere websites

AV of Component? Dat ze de kleuren hebben wil niet zeggen dat het zo hoort. Is het een High Definition CC? Ik kan de kabeltjes niet erg goed zien op de foto, maar het lijkt erop dat je het volgende moet doen: Xbox 360 HDTV stand >> Component in kleuren aansluit >> kleuren in geel + geluid in rood/wit >> in computer.

Uhmm, of ze AV of Component zijn weet ik eigenlijk niet, want ze zaten gewoon bij de videokaart, maar mocht dat zo zijn,hoe wil ik dan via mijn monitor kijken?

Weet jij misschien een prograqmma ervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

een videokaart heeft alleen tv out.. als je wilt capturen moet je een tv kaart hebben want die heeft tv IN en dat heb je nodig om op te nemen

Oh ok, bedankt.

Thnx,

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...