Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

Ik heb een idee,

Dat als je naar je Map gaat dat je dan dat rode target ding bijvoorbeeld boven grovestreet hangt, en dat je dan bijvoorbeeld een optie hebt om naar je target te teleporteren :D

Groeten Tim

hmm... deze optie zit al in de mod 0_0! >>> vanaf de 2e versie al! >>> F5>>> teleport to marker!

Edit: Nieuwe optie in de Mod: Ped options. loop naar een ped toe en druk op ....(weet ik nog niet, sugestie?) de ped waar je het dichts bij staat, krijg je een menu met opties van.

wat zit er in het menu?

-kill ped >>> de ped is dan dood

-remove weapons >>>de wapens van de ped weghalen

-ped follow you >>> de ped gaat je volgen

-ped bleeding >>> laat de ped bloeden

-ped attack you >>> de ped valt je aan

-change in ped >>> je kan veranderen in de ped en de ped verandert dan in jou.

nog meer ideeen? :eten:

CTRL - F11

F11

CTRL - Capslock

Ik wil de mod best testen als het moet hoor BC7! :eten: Ik kijk uit naar de release :eten::D_O_

EDIT: Misschien kun je er iets in zetten die online contact maakt met de Showroom en dat je zo automatisch tijdens het spelen een mod installeert. met zoekfunctie (open met: Numpad Enter)

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

het hele script word herschreven:

Hierbij de vooruitgang van de mod (word steeds bewerkt):

Status:

Skin changer

Gravity editor

weather control

time control

save game

teleport to marker

wanted level

special clothes

gamespeed

get money

infinite mission time

Misson loader** dezelfde als uit de Cleo3 mission loader, door mij gemaakt!

weapon select

Carspawn

car-meters

car options

actor options

Groen = klaar

oranje = mee bezig

rood = nog niet aan begonnen

100% klaar

testen

de mod word nu getest en zal zeer snel in de download-database staan!

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je ook een Wanted level Control erin zetten uit de n00bmode en een Health Control. Allebei wel handig. :dans::dans: Maar wat ook handig is bijvoorbeeld een Mod Aan/uitzetter/wisselaar dan kan je bijvoorbeeld eerst de ene strtch mod en later de andere en daarna weer normaal. :cya::cya::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

-kill ped >>> de ped is dan dood

-remove weapons >>>de wapens van de ped weghalen

-ped follow you >>> de ped gaat je volgen

-ped bleeding >>> laat de ped bloeden

-ped attack you >>> de ped valt je aan

-change in ped >>> je kan veranderen in de ped en de ped verandert dan in jou.

Als je mij vraagt zijn die PED options best afgekeken van San Andreas Citizens, wat wij, als makers van SAC, natuurlijk niet leuk vinden. Zeker die laatste "option".

Link to comment
Delen op andere websites

-kill ped >>> de ped is dan dood

-remove weapons >>>de wapens van de ped weghalen

-ped follow you >>> de ped gaat je volgen

-ped bleeding >>> laat de ped bloeden

-ped attack you >>> de ped valt je aan

-change in ped >>> je kan veranderen in de ped en de ped verandert dan in jou.

Als je mij vraagt zijn die PED options best afgekeken van San Andreas Citizens, wat wij, als makers van SAC, natuurlijk niet leuk vinden. Zeker die laatste "option".

oh sorry :$

ik verander het wel dat je alleen de skin ervan krijgt en niet dat de ander jou word,ik verwijder de laatste optie wel. en BTW ik heb niks van de code gekopierd of zo.

ik heb gewoon naar alle actor-opcodes gekeken en een paar gekozen. het was niet de bedoeling om jullie mod na te maken...

BC7

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

-kill ped >>> de ped is dan dood

-remove weapons >>>de wapens van de ped weghalen

-ped follow you >>> de ped gaat je volgen

-ped bleeding >>> laat de ped bloeden

-ped attack you >>> de ped valt je aan

-change in ped >>> je kan veranderen in de ped en de ped verandert dan in jou.

Als je mij vraagt zijn die PED options best afgekeken van San Andreas Citizens, wat wij, als makers van SAC, natuurlijk niet leuk vinden. Zeker die laatste "option".

oh sorry :$

ik verander het wel dat je alleen de skin ervan krijgt en niet dat de ander jou word, en BTW ik heb niks van de code gekopierd of zo.

oh sorry :$

ik verander het wel dat je alleen de skin ervan krijgt en niet dat de ander jou word, en BTW ik heb niks van de code gekopierd of zo.

ik heb gewoon naar alle actor-opcodes gekeken en een paar gekozen. het was niet de bedoeling om jullie mod na te maken...

BC7

Anders stuur je een PB naar de makers en vraag toesteming. of het toch mag maar dat je niet hebt gedacht dat die al bestond want dat is volgens mij ook zo. :cya:^_^:7:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Testers gezocht!!!

als je de nieuwe versie wilt testen, stuur dan een PB.

BC7

Edit: er zijn er al genoeg!

ps: zou een moderator de topic-titel van: BC7Mod versie 2.2 naar BC7Mod kunnen veranderen?

alvast bedank! Bedankt :D !!!

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

snelle update:

De tot nu toe bekende bugs zijn eruit gehaald, de optie in het ped options menu: Change in ped is verwijderd. (ik wil iedereen tevreden houden ^_^ ) en inplaats ervan een nieuwe (grappige) functie die geheim blijft tot de release.

en een optie toegevoegt zodat je niet meer kan doodgaan. De nieuwe versie is zeer snel te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

snelle update:

De tot nu toe bekende bugs zijn eruit gehaald, de optie in het ped options menu: Change in ped is verwijderd. (ik wil iedereen tevreden houden ^_^ ) en inplaats ervan een nieuwe (grappige) functie die geheim blijft tot de release.

en een optie toegevoegt zodat je niet meer kan doodgaan. De nieuwe versie is zeer snel te downloaden.

Mag ik de downloadlink ik was al aan het testen maaar bij mij doet hij het niet en misschien deze wel.

omdat dit misschien andere bestanden zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

snelle update:

De tot nu toe bekende bugs zijn eruit gehaald, de optie in het ped options menu: Change in ped is verwijderd. (ik wil iedereen tevreden houden ^_^ ) en inplaats ervan een nieuwe (grappige) functie die geheim blijft tot de release.

en een optie toegevoegt zodat je niet meer kan doodgaan. De nieuwe versie is zeer snel te downloaden.

Mag ik de downloadlink ik was al aan het testen maaar bij mij doet hij het niet en misschien deze wel.

omdat dit misschien andere bestanden zijn?

de mod is al getest en is nu helemaal klaar ik ben nu met de readme enz. bezig en daarna kan je het downloaden in de download database!

PS: bij andere testers deed de mod het wel, ik denk dat het aan een andere mod ligt!

BC7

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...