Jump to content

[Help] Xbox live problemen met GTA IV


Drezus

Recommended Posts

Ik heb problemen met GTA IV voor de xbox live, als ik multiplayer doe in de telefoon in singlegame en dan team deathmatch bijvoorbeeld dan staat er een paar seconde Loading maar daarna krijg ik een error dat ik Disconnected ben. Ook kan ik geen invites accepteren dan komt precies hetzelfde.

Iemand die dit ook heeft of iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met GTA IV voor de xbox live, als ik multiplayer doe in de telefoon in singlegame en dan team deathmatch bijvoorbeeld dan staat er een paar seconde Loading maar daarna krijg ik een error dat ik Disconnected ben. Ook kan ik geen invites accepteren dan komt precies hetzelfde.

Iemand die dit ook heeft of iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Btw bij COD 4 werkt xbox live wel gwn

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook wil ik ergens joinen staat er 'you cannot connect to a single player or more..' of zoiets gaat die weer terug naar singleplayer moet ik weer helemaal opnieuw laden om het nog een keer te proberen.. :duh:

Alleen bij free mode lukt het nog weleens..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook wil ik ergens joinen staat er 'you cannot connect to a single player or more..' of zoiets gaat die weer terug naar singleplayer moet ik weer helemaal opnieuw laden om het nog een keer te proberen.. :duh:

Alleen bij free mode lukt het nog weleens..

Ja het is echt heel irritant, weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Bewerkt: door Drezus
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook wil ik ergens joinen staat er 'you cannot connect to a single player or more..' of zoiets gaat die weer terug naar singleplayer moet ik weer helemaal opnieuw laden om het nog een keer te proberen.. :duh:

Alleen bij free mode lukt het nog weleens..

Doet hij het bij jou al weer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook wil ik ergens joinen staat er 'you cannot connect to a single player or more..' of zoiets gaat die weer terug naar singleplayer moet ik weer helemaal opnieuw laden om het nog een keer te proberen.. :duh:

Alleen bij free mode lukt het nog weleens..

Doet hij het bij jou al weer?

Nee, alleen die co-op games doen het meestal wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook wil ik ergens joinen staat er 'you cannot connect to a single player or more..' of zoiets gaat die weer terug naar singleplayer moet ik weer helemaal opnieuw laden om het nog een keer te proberen.. :duh:

Alleen bij free mode lukt het nog weleens..

Doet hij het bij jou al weer?

Nee, alleen die co-op games doen het meestal wel.

:S ik moet echt weten hoe ik dit kan fixen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...