IV trailer Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Dit topic is voor alle 69 easter egg's. 69 is een easteregg die al heel lang in de gta serie verwerkt zit en waarschijnlijk verwijst naar stantje 69. In dit topic staan alleen die uit gta4. Alle 69 op een rijtje: - Het nummer van de brandweerwagen - 69st street diner - pier 69 - War of The deadline 1869 - 1869 - 69 Exchange Bewerkt: 14 mei 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 69th street dinner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 als roman je ophaalt bij de haven zie je pier 69 staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 als roman je ophaalt bij de haven zie je pier 69 staan Volgens mij ook een verwijzing naar GTA San Andreas. Daar heet een missie zo en een pier heet daar zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 War of The deadline 1869 - 1869 Hier te vinden. (Vond ik hier.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lucasso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 War of The deadline1869 - 1869 Hier te vinden. (Vond ik hier.) die snapmap klopt niet helemaal dus niet raar opkijken als je hem daar niet vindt. hij zou vandaag de goede locatie er op zetten (de grafsteen is daar wel ergens in de buurt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
battle1970 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 ergends is een flat waar met groooooote letters op staat : THE 69 EXCHANCE moet dichtbij de liberty bank zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 ergends is een flat waar met groooooote letters op staat : THE 69 EXCHANCE moet dichtbij de liberty bank zijn Inderdaad. Die naam ben ik zelf ook al een paar keer tegengekomen op verschillende plekken. Het gaat hier om een van de banken in liberty city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 *BUMP* Briefje van 69 dollar: Uit de resources van GTAIV, vindplaats ingame nog onbekend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik had ook ergens gelezen dat ze met 69 't seks standje 69 mee bedoelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik had ook ergens gelezen dat ze met 69 't seks standje 69 mee bedoelen. Kijk eens in de beginpost. Die $69 briefjes vind je ook in 'Millionairs Club' op Social Club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik had ook ergens gelezen dat ze met 69 't seks standje 69 mee bedoelen. Kijk eens in de beginpost. Die $69 briefjes vind je ook in 'Millionairs Club' op Social Club. sorry over 't hoofd gezien :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 er is ook zo'n muur met "park here only 69 cents" ofzoiets, had screen gemaakt maar ben vergeten te uploaden, sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ene "Moe Schwartz" van de Lupisella Family was 69 jaar oud tijdens de events van GTA IV, volgens de politiedatabase. Anthony "Tony Black" Spoleto van de Ancelotti Family, die je vermoordt in "Actions Speak Louder than Words" deed in het jaar 1969 aan 'Hi-jacking'. **Je moet zelf maar verzinnen of dit nog allemaal sexverwijzingen zijn** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grevelink Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Nieuwe Plek heb ik niet meer Bewerkt: 27 maart 2009 door Grevelink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.