Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

Even een kleine edit, je kan inderdaad van je wanted level afkomen door te gaan saven, maar dat werkt niet als je safehouse binnen de zoekradius van de politie ligt! Ik probeerde dat gister, maar ik kon me op dat moment niet omkleden, niet saven, niets!

Nou, bij mij lukt dat dus gewoon wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een kleine edit, je kan inderdaad van je wanted level afkomen door te gaan saven, maar dat werkt niet als je safehouse binnen de zoekradius van de politie ligt! Ik probeerde dat gister, maar ik kon me op dat moment niet omkleden, niet saven, niets!

Nou, bij mij lukt dat dus gewoon wel.

Ga ik het vanavond nog es proberen... Misschien was t een bug in mn xdoos. :N Val je niet aan hoor, Whoop! Toptopic! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je je sterren kwijt wilt raken kan je ook in de metro gaan. :7

Dat kan alleen als je niet in een vuurgevecht zit op het station zelf. Ik had eens 4 sterren en een vuurgevecht op het station zelf en de metro scheurde keihard voorbij het station zonder te stoppen! Wat je wel kan proberen is de metrotunnel in rennen. Ik heb tot nu toe geen agenten gehad die me volgden.

En dan mis ik nog de tip dat je een geldtransportwagen kan stelen van Gruppe 6. Schiet die op een rustige plek kapot en er verschijnt heel wat geld! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic! :tu:

  • Ga naar een Tw@ internet cafe, of naar je safehouse in Alconquin. Type daar vervolgens "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" in. "What they do not want you to know". Daar vindt je maps die de vindtplaatsen van : Wapens, health, armor, voertuigen, Flying Rats, Stunt, en uitgaansgelegenheden.

'Vindtplaatsen' moet natuurlijk 'vindplaatsen' zijn. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic! :tu:
  • Ga naar een Tw@ internet cafe, of naar je safehouse in Alconquin. Type daar vervolgens "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" in. "What they do not want you to know". Daar vindt je maps die de vindtplaatsen van : Wapens, health, armor, voertuigen, Flying Rats, Stunt, en uitgaansgelegenheden.

'Vindplaatsen' moet natuurlijk 'vindplaatsen' zijn. :)

oh, bedankt ;)

Even een kleine edit, je kan inderdaad van je wanted level afkomen door te gaan saven, maar dat werkt niet als je safehouse binnen de zoekradius van de politie ligt! Ik probeerde dat gister, maar ik kon me op dat moment niet omkleden, niet saven, niets!

Nou, bij mij lukt dat dus gewoon wel.

Ga ik het vanavond nog es proberen... Misschien was t een bug in mn xdoos. :N Val je niet aan hoor, Whoop! Toptopic! :dans:

Ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor, maar ik moest eten, en moest ik vlug wat typen :7

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Even een kleine edit, je kan inderdaad van je wanted level afkomen door te gaan saven, maar dat werkt niet als je safehouse binnen de zoekradius van de politie ligt! Ik probeerde dat gister, maar ik kon me op dat moment niet omkleden, niet saven, niets!

Nou, bij mij lukt dat dus gewoon wel.

En bij mij ook! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij missie die je moet iemand vermoorden in het ziekenhuis. Als je stapt binnen en zie de kleedkamer en er staat iets. Een dokterkleding. Je kunt hem dragen (groene kledij met blauwe broek en stetoscoop)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij missie die je moet iemand vermoorden in het ziekenhuis. Als je stapt binnen en zie de kleedkamer en er staat iets. Een dokterkleding. Je kunt hem dragen (groene kledij met blauwe broek en stetoscoop)

Huh? Ik begrijp het niet helemaal... Ik heb geen kleedkamers gezien in die ziekenhuizen? Waar is dat dan precies? Dokterskledij heb ik ook nog niet kunnen vinden, behalve dat de dokters het zelf aan hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...