Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

Werkt dat dan niet alleen voor de missie Truck Hustle?

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

Werkt dat dan niet alleen voor de missie Truck Hustle?

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, Hackman. ^_^ Jij inmiddels al wel?

Maar ik heb nog nooit meegemaakt, op de psp stories na, dat er iets alleen kon in een missie en niet in free roam!

Vandaar dat ik er eigenlijk wel vanuit ga. De volledige storyline lijkt deels een tutorial geworden, voor freeroam en online dan waarschijnlijk! :Y

Wel kan dat dit alleen werkt nadat je de missie Truck Hustle hebt completed. Dat de missie werkt als een soort unlock ability tutorial. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu alle 10 de jobs van Littel Jacob gedaan en bovenaan in dit staat dat je een Rastah Coloured Huntley krijgt. Wat is dit? een kledingstuk ofzo?

Volgens mij is de Huntley een soort jeep. Huntley (WikiGTA)

Een Huntley is zowel in SA als IV overduidelijk de Range Rover Sport... ;)

P.s Waarom plaats je de Huntley in SA ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iets eet krijg je meer health .

en als je op de PS3 op iemand richt en je doet het rechter bolleke indrukken dan zoempt hij in .

Bewerkt: door IronBullet
Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

Werkt dat dan niet alleen voor de missie Truck Hustle?

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, Hackman. ^_^ Jij inmiddels al wel?

Maar ik heb nog nooit meegemaakt, op de psp stories na, dat er iets alleen kon in een missie en niet in free roam!

Vandaar dat ik er eigenlijk wel vanuit ga. De volledige storyline lijkt deels een tutorial geworden, voor freeroam en online dan waarschijnlijk! :Y

Wel kan dat dit alleen werkt nadat je de missie Truck Hustle hebt completed. Dat de missie werkt als een soort unlock ability tutorial. :D

Ik heb het geprobeerd ik hang aan de achterkant van een vrachtwagen en als ik dan een keer op kruisje druk klimt hij erop niet langzaam ofzo maar gewoon meteen en dan staat hij ook, hij ligt dus niet, en dan val ik er meteen weer vanaf. Maakt het ook nog uit wat voor vrachtwagen je uit kiest? Heb je het trouwens zelf al geprobeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

Werkt dat dan niet alleen voor de missie Truck Hustle?

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, Hackman. ^_^ Jij inmiddels al wel?

Maar ik heb nog nooit meegemaakt, op de psp stories na, dat er iets alleen kon in een missie en niet in free roam!

Vandaar dat ik er eigenlijk wel vanuit ga. De volledige storyline lijkt deels een tutorial geworden, voor freeroam en online dan waarschijnlijk! :Y

Wel kan dat dit alleen werkt nadat je de missie Truck Hustle hebt completed. Dat de missie werkt als een soort unlock ability tutorial. :D

Ik heb het geprobeerd ik hang aan de achterkant van een vrachtwagen en als ik dan een keer op kruisje druk klimt hij erop niet langzaam ofzo maar gewoon meteen en dan staat hij ook, hij ligt dus niet, en dan val ik er meteen weer vanaf. Maakt het ook nog uit wat voor vrachtwagen je uit kiest? Heb je het trouwens zelf al geprobeerd?

Ik ga het vanavond proberen, Hack!

Groetjes van Jack! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste missie van Elizabetha (ik weet niet meer hoe hij heet), waarbij je met een sniper rifle Patrick McReary moet beschermen, kun je gemakkelijk aan veel gratis ammo voor je sniper rifle komen. Als je deze namelijk hebt gepakt en bovenop het gebouw de deal aan het bewaken bent, kun je van het gebouw af springen en ga je dood. Vervolgens start je de missie opnieuw met je telefoon. Als je dan het sniper rifle weer oppakt, heb je niet alleen de 20 kogels van die pickup, maar ook de kogels van je eerdere pogingen.

Maar dat is wel zonde van het geld dat je moet betalen bij het ziekenhuis en die sniper rifle gebruik je tochniet zo vaak, tenmisnte ik niet.

Reactie hierop:

Leuk idee, maar gamen ook veel van je vrienden?

Steeds doodgaan voor wat ammo vind ik persoonlijk ook nogal zonde van mijn stats, je reïncarnaties worden ook geteld! We gaan met wat vrienden bij de honderd procent toch Stats vergelijken, wil je niet 1000x dood hebben staan vanwege wat ammo... :N

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

onee, er zal maar staan dat je 100x dood bent gegaan! DAT KAN TOCH NIET.. nee man ik zal dat echt nooit doen, zal eerder zelfmoord plegen :schater: kom op man, get a life

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een mooie tip om te gebruiken:

Als je geld tekort komt, en je wilt geld dan kun je (tenminste in de missie: Do You Have Protection? ) Dimitri die je dan mee moet nemen, vermoorden. Dan komt er wat geld uit hem. $40 dollar per keer, maar het is toch wat al bij al :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een mooie tip om te gebruiken:

Als je geld tekort komt, en je wilt geld dan kun je (tenminste in de missie: Do You Have Protection? ) Dimitri die je dan mee moet nemen, vermoorden. Dan komt er wat geld uit hem. $40 dollar per keer, maar het is toch wat al bij al :tu:

Dat is heel erg weinig wat je beter kunt doen is een Securicar (geldwagen) stelen naar een stille plek brengen en hem kapot schieten de pakketjes geld die hij laat vallen zijn bij elkaar volgensmij rond de 10duizend waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Om even mezelf te quoten:

Bij de eerste missie van Elizabetha (ik weet niet meer hoe hij heet), waarbij je met een sniper rifle Patrick McReary moet beschermen, kun je gemakkelijk aan veel gratis ammo voor je sniper rifle komen. Als je deze namelijk hebt gepakt en bovenop het gebouw de deal aan het bewaken bent, kun je van het gebouw af springen en ga je dood. Vervolgens start je de missie opnieuw met je telefoon. Als je dan het sniper rifle weer oppakt, heb je niet alleen de 20 kogels van die pickup, maar ook de kogels van je eerdere pogingen.

Veel mensen reageren hierop met "get a life" en dat soort dingen. Ik heb echter nooit gezegd dat ik dit zelf ook gebruikt heb, ik kwam er alleen toevallig achter toen ik perongeluk van dat gebouw af lazerde.

Maar, nu komt het: net viel me ineens in dat dit trucje zinloos is omdat het niet gratis is. Je moet immers steeds ziekenhuiskosten betalen. Oftewel: niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschuwing:

Als je de wapenverkoper doodschiet voor een desert eagle dan kan je de volgende keer niks meer bij hem kopen, omdat hij je alleen maar aan gaat vallen.

handig, op sa knal ik ze altijd door de kop :D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...