Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was net in het tw@ cybercafe en meteen rechts is een onbeheerde toonbank. Ik kwam langs de kassa en toen ontdekte ik dat ik hem kom openen met LB! (PS3: L2)

Dat kan je altijd, bij bijna elke winkel. Dat is om de winkel te overvallen. Als je de kassa opent, krijg je meestal 2 sterren.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je te lui bent voor shootouts kan je ook de politie het werk voor je laten doen. Zodra je de politie hebt gebelt moet je snel een schot lossen voordat deze geariveert zijn zodat je een vuurgevecht uitlokt. Als de politie dan aankomt en ze zien alleen de "badguys" schieten dan gaan ze die voor je aanvallen. Nu ga je de hele tijd de politie bellen voor een groot leger. Eens de politie klaar is met doden krijg je soms wel een wanted level omdat je zogenaamt heel veel mensen hebt vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net in het tw@ cybercafe en meteen rechts is een onbeheerde toonbank. Ik kwam langs de kassa en toen ontdekte ik dat ik hem kom openen met LB! (PS3: L2)

Dat kan je altijd, bij bijna elke winkel. Dat is om de winkel te overvallen. Als je de kassa opent, krijg je meestal 2 sterren.

Vet!! Hoeveel geld krijg je daarbij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net in het tw@ cybercafe en meteen rechts is een onbeheerde toonbank. Ik kwam langs de kassa en toen ontdekte ik dat ik hem kom openen met LB! (PS3: L2)

Dat kan je altijd, bij bijna elke winkel. Dat is om de winkel te overvallen. Als je de kassa opent, krijg je meestal 2 sterren.

Vet!! Hoeveel geld krijg je daarbij?

Bij mijn ongeveer 100 tot 200 dollar.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste missie van Elizabetha (ik weet niet meer hoe hij heet), waarbij je met een sniper rifle Patrick McReary moet beschermen, kun je gemakkelijk aan veel gratis ammo voor je sniper rifle komen. Als je deze namelijk hebt gepakt en bovenop het gebouw de deal aan het bewaken bent, kun je van het gebouw af springen en ga je dood. Vervolgens start je de missie opnieuw met je telefoon. Als je dan het sniper rifle weer oppakt, heb je niet alleen de 20 kogels van die pickup, maar ook de kogels van je eerdere pogingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste missie van Elizabetha (ik weet niet meer hoe hij heet), waarbij je met een sniper rifle Patrick McReary moet beschermen, kun je gemakkelijk aan veel gratis ammo voor je sniper rifle komen. Als je deze namelijk hebt gepakt en bovenop het gebouw de deal aan het bewaken bent, kun je van het gebouw af springen en ga je dood. Vervolgens start je de missie opnieuw met je telefoon. Als je dan het sniper rifle weer oppakt, heb je niet alleen de 20 kogels van die pickup, maar ook de kogels van je eerdere pogingen.

Maar dat is wel zonde van het geld dat je moet betalen bij het ziekenhuis en die sniper rifle gebruik je tochniet zo vaak, tenmisnte ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste missie van Elizabetha (ik weet niet meer hoe hij heet), waarbij je met een sniper rifle Patrick McReary moet beschermen, kun je gemakkelijk aan veel gratis ammo voor je sniper rifle komen. Als je deze namelijk hebt gepakt en bovenop het gebouw de deal aan het bewaken bent, kun je van het gebouw af springen en ga je dood. Vervolgens start je de missie opnieuw met je telefoon. Als je dan het sniper rifle weer oppakt, heb je niet alleen de 20 kogels van die pickup, maar ook de kogels van je eerdere pogingen.

Maar dat is wel zonde van het geld dat je moet betalen bij het ziekenhuis en die sniper rifle gebruik je tochniet zo vaak, tenmisnte ik niet.

Reactie hierop:

Leuk idee, maar gamen ook veel van je vrienden?

Steeds doodgaan voor wat ammo vind ik persoonlijk ook nogal zonde van mijn stats, je reïncarnaties worden ook geteld! We gaan met wat vrienden bij de honderd procent toch Stats vergelijken, wil je niet 1000x dood hebben staan vanwege wat ammo... :N

Ontopic:

Ik weet niet of dit al bekend was, maar er waren nogal wat vragen over het aan een vrachtwagen hangen her en der, om er aan te blijven hangen en langzaam erop klimmen, X/A knop snel indrukken, alsof je sprint zeg maar.(ps3/360)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je door de slagbomen wilt, moet je gewoon een politie wagen stelen.

Dan kan je erdoor rijden zonder enig probleem.

Dus geen 5$ betalen en ook geen politie achter jou.

En om er nog rapper door te zijn doe je zwaailichten aan :puh: dan gaat iedereen lekker aan de kant voor je XD

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is iets heel leuks om te doen. Bel Packie voor een bom en pak een redelijk brede wagen.

Zet de auto midden in het drukste gedeelte van Star Junction en laat hem ontploffen.

Zulke mooie ontploffingen en geen politie! Echt vet

Of ga mensen overrijden in Star Junction, nog leuker :D

Vooral een hele massa tegelijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal best leuk zijn, het is alleen geen truuc of tip :7 ..

  • Om in het begin van het spel naar het tweede stadsdeel te komen (Algonquin ofzo) zonder door de politieblokkades te hoeven (je krijgt wel twee sterren wanted level), moet je de trap oprijden die zich in het midden van een grote pilaar van de tweede brug van onderen is (als je snapt wat ik bedoel).. Nu is het gewoonweg gassen tot de andere kant. NOTE: Zorg dat je geen politie achter je aan hebt voordat je de brug opgaat (je krijgt pas op het eind zes sterren wanted level), anders staan er wel blokkades halverwege.
  • Wanneer je o-zo-mooie wagen kapot is en je wil een nieuwe zonder naar de Pay'n'Spray te moeten, moet je er gewoon in rondrijden. Net zoals in de andere Gta-games rijden er plotseling veel dezelfde auto's rond, net zoals de sportwagen die jij nieuw wil hebben. Dit werkt niet altijd, maar wel vaak.
  • De GPS wil soms een omweg nemen: hij denkt niet crimineel (kriskras dwars tegen het verkeer in rijden), maar netjes (met het verkeer mee). Op snelwegen wil de GPS vaak een omweg nemen, kijk dus eerst even op je kaart voordat je je door de GPS laat misleiden, en zet eventueel een waypoint halverwege de snelste weg.
  • Rijden op drukke wegen: Pak de stoep en gewoon mokersveel toeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Weten hoe het nummer heet wat je nu op de radio hoort?

Terwijl je in de auto een nummer van de radio aan het luisteren bent, bel 948 555 0100.

Je krijgt nu de titel van het nummer te zien dat je momenteel op de radio hoort.

(Bellen: 2x D-pad UP)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...