Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kun je ook een autozaak ofwat overvallen?

Wat kun je overvaleen allemaal?

Je kunt het niet echt overvallen, maar je kunt bijvoorbeeld in een auto-shop gaan, en dan een auto jatten. Ik kom niet vaak een shop tegen. Omdat ik meestal free mode speel,op het vliegveld met een paar andere vrienden, dus ik heb de stad nog niet 100% verkend, maar soms kom ik een shop tegen. En dan overval ik hem. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tip:

Als je een auto jat, en je rijd net op tijd weg maar hij weet de deur nog vast te pakken: Rij gewoon met die auto langs een muurtje ofzo. Als je geen schade wilt kan je het ook proberen met een lantaarnpaal. Het is een leuk truckje om er snel vanaf te komen en het is nog geinig ook! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar AutoEroticar gaat en daar de garage binnenloopt en rondloopt kom je pakketjes geld tegen. Dat is best veel geld. (een paar duizend $) Maar als je met je auto komt en die neer zet op hun terrein kan je maar beter niet meer instappen want dan moet je vluchten voor de politie ^_^ JE EIGEN AUTO!!! :bonk: :bonk: :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend was maar ik post het wel even:

Als je in zo'n groot gepantserd busje van de N.O.O.S.E. stapt, krijg je een beetje armor erbij. :tu:

Maar ik cheat dus daar heb ik niet zoveel aan.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend was maar ik post het wel even:

Als je in zo'n groot gepantserd busje van de N.O.O.S.E. stapt, krijg je een beetje armor erbij. :tu:

Maar ik cheat dus daar heb ik niet zoveel aan.

Dit was inderdaad al een tijdje bekend. Als je in een Enforcer stapt zal je 25% Armor bij krijgen.

Als je in een Ambulance stapt zal je ook een "beloning" krijgen. Dit zal je Health opvullen. Ook als je in een gewone politiewagen stapt zal je een iets krijgen: 5 shotgun kogels, en als je nog geen shotgun hebt natuurlijk ook de shotgun zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

nog even kort over dat bellen als je auto niet meer start: dit moet heus niet naar '911', gewoon random personage ( wel niet bellen voor missies ofzo ), en hij start.

en nog een tip dat ik hier nog niet heb tegengekomen: als je zeer snel aan het rijden bent, en je wil stoppen, steek gewoon je camera aan :tu: ( wel alleen na de missie van playboy )

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

nog even kort over dat bellen als je auto niet meer start: dit moet heus niet naar '911', gewoon random personage ( wel niet bellen voor missies ofzo ), en hij start.

en nog een tip dat ik hier nog niet heb tegengekomen: als je zeer snel aan het rijden bent, en je wil stoppen, steek gewoon je camera aan :tu: ( wel alleen na de missie van playboy )

grtz

Ehh, duurt dat niet langer dan remmen? En ik heb geen lucifers bij me :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nog even kort over dat bellen als je auto niet meer start: dit moet heus niet naar '911', gewoon random personage ( wel niet bellen voor missies ofzo ), en hij start.

en nog een tip dat ik hier nog niet heb tegengekomen: als je zeer snel aan het rijden bent, en je wil stoppen, steek gewoon je camera aan :tu: ( wel alleen na de missie van playboy )

grtz

Ehh, duurt dat niet langer dan remmen? En ik heb geen lucifers bij me :puh:

hmmm, lucifers? :bonk:

Bewerkt: door ncayseele
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al eens een keer verteld maar het is wel zo handig om het in dit topic te plaatsen.

Het is iets leuks voor als je niets te doen hebt in GTA: IV. Veel voetgangers roken in Liberty City en de meeste hebben dan ook een peuk in hun handen. Als je tegen de persoon aanloopt die een peuk heeft laat hij hem vallen, pak hem vervolgens op en kijk of er ergens een benzinestation in de buurt is. Nu kun je de peuk in tegen de benzinepomp aangooien en explodeert de boel! Wel grappig om te weten maar sta niet te dichtbij. :7 Dit is zeker realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we 't toch over verveeldingen hebben (even aanvullen op GTTO): Als je je verveelt, en je schiet op de auto voor je, rijdt ie sneller. Soms erg leuk om de bestuurder te achtervolgen tot ie een doodsmak maakt.

Ow ja, nog een algmene tip: Volgens mij hoort dit in Easter Eggs thuis :$

IV: Easter Eggs

In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs.

Moderator: Bling, Dutchy3010, SummerBase

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend was maar ik post het wel even:

Als je in zo'n groot gepantserd busje van de N.O.O.S.E. stapt, krijg je een beetje armor erbij. :tu:

Maar ik cheat dus daar heb ik niet zoveel aan.

Dit was inderdaad al een tijdje bekend. Als je in een Enforcer stapt zal je 25% Armor bij krijgen.

Als je in een Ambulance stapt zal je ook een "beloning" krijgen. Dit zal je Health opvullen. Ook als je in een gewone politiewagen stapt zal je een iets krijgen: 5 shotgun kogels, en als je nog geen shotgun hebt natuurlijk ook de shotgun zelf.

Das al sinds GTA III toch? :o

Maar in ieder geval wel chill als je even snel een extra wapen nodig hebt tegen de politie :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nieuw truukje.

3 services van een hoertje voor niks!

Pik ergens een hoertje op en rijd er mee naar een rustig plekje......

Kies dan voor de optie van 20 dollar.

En als ze bijna klaar zijn rijd je snel 1 meter voor of achter uit.

Waardoor het hoertje zal stoppen.

Maar ze blijft dan wel in de auto zitten waardoor je dit nog eens over kan doen.

En ook kan je de andere mogelijkheden uitproberen.

En als je helemaal klaar bent vermoord je dr gewoon en heb je je geld weer terug. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...