Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

Tip 1 :

Als je voor de politie op de vlucht bent, en je moet ergens afspringen, is dat irritant. Niko valt, ''AAHHH FUCK!'', en de politie schiet je dood. Maar als je 'X' indrukt als je valt, verzacht je de val. Niko valt of voorover, en staat direct op. Of Niko valt helemaal niet. Dit werkt alleen als je niet al te ver valt.

Status : Gestest

Wat is dit bij de PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je snel een auto wil stelen met een bestuurder er in maar geen zin hebt om hem eerst helemaal uit de auto te sleuren dan kun je gewoon je wapen om heb richten. Uit paniek stappen ze dan uit.

Dit is ook handig als de auto die je wil stelen heel snel rijdt.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je snel een auto wil stelen met een bestuurder er in maar geen zin hebt om hem eerst helemaal uit de auto te sleuren dan kun je gewoon je wapen om heb richten. Uit paniek stappen ze dan uit.

Dit is ook handig als de auto die je wil stelen heel snel rijdt.

:cya:

Of ze rijden van schrik een stukje achteruit of de rijden weg

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van me heeft GTA IV en hij liet me ook een trucje zien: je kunt in bepaalde msisies een Infernus krijgen, pak die en rijd hier bijvoorbeeld naartoe.

Zet je auto daar neer, wacht een paar seconden en stap weer in.

Rijd nu wat rond en als het goed is zie je dan meer Infernussen rondrijden! (heb ik tot nu toe ALTIJD gehad)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben nu GTA IV aan het spelen en het net precies nog een trucje gevonden dus die post ik maar ff voordat ik het weer vergeet :puh:

Langs de kant staan vaak autos waarbij je de ruit kapot slaat/schopt, je arm naar binnen duwt en zo de deur open maakt.

Maar als je nou gewoon de ruit die Niko anders kapot zou maken kapot schiet, maakt hij de deur meteen open in plaats van dat ie eerst zn arm naar binnen doet en kun je direct wegrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Medic Outfit

Ga in de missie Flatline als je het ziekenhuis betreedt, Rechts en meteen weer rechts een kamertje in. Hier zal een doktersoutfit hangen. Trek deze aan. Nu kun je de missie alternatief eindigen door iets met de hartmonitor te doen van Jimmy Pegorino. Als je deze missie alternatief haalt zul je de Medic Outfit aan kunnen trekken :Dpost-120570-1264001033,73.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is iets heel leuks om te doen. Bel Packie voor een bom en pak een redelijk brede wagen.

Zet de auto midden in het drukste gedeelte van Star Junction en laat hem ontploffen.

Zulke mooie ontploffingen en geen politie! Echt vet

Of ga mensen overrijden in Star Junction, nog leuker :D

Vooral een hele massa tegelijk :7

Jaahh vooral al dat bloed op je auto is vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Medic Outfit

Ga in de missie Flatline als je het ziekenhuis betreedt, Rechts en meteen weer rechts een kamertje in. Hier zal een doktersoutfit hangen. Trek deze aan. Nu kun je de missie alternatief eindigen door iets met de hartmonitor te doen van Jimmy Pegorino. Als je deze missie alternatief haalt zul je de Medic Outfit aan kunnen trekken :D

Zo oud als de weg naar Rome. En het is niet Jimmy die daar gaat sterven door jouw toedoen, maar Anthony, die voor Jimmy heeft gewerkt. Zie ook http://nl.wikigta.org/wiki/Flatline Check je feiten... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...