Jump to content

jij als ontwerper!!


STASKO

Recommended Posts

Plaats hier je ontwerpen van De next GTA!! Dus tekeningen van de dor jouw ontwerpte karakters guns auto's enz!! Maar ontwerp ook je eigen steden en zet ze in deze Topic!! dus laat dit Topic versteld staan van jouw ideeen!!

Maar plaats wel foto's want daar gaat dit topic grotendeels ook om!!

O ja hier al een tekening van mij van wat een gta stad zou kunnen zijn!!

Hij is niet voor gta getekend maar het zou zomaar kunnen!

Dus ik hoop hier straks heel mooie tekeningen en animaties in dit topic tegen te komen van fantasierijke GTA fans

Sucses!!!!

Mijn Art!! van een zelfbedachte stad.

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    5

  • STASKO

    5

  • Vortex

    4

  • Timotees

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

mooie stad. mooi getekend ook.ja honden die moeten er ook in. mischien ook wel andere dieren. kinderen doodknallen is eigenlik wel wat grof dus dat moet maar niet. en het moet gewoon net zoals het echte leven zijn. je wordt moe dus moet je slapen. je moet kunnen trouwen. als er toch kinderen komen kinderen krijgen.

en dat soort dingen.

ook moet je een echte baan hebben dus niet ff in een ambulance stappen en level 12 halen en dan weer stoppen nee echt een baan.

dat was t wel zon beetje

Link to comment
Delen op andere websites

mooie stad. mooi getekend ook.ja honden die moeten er ook in. mischien ook wel andere dieren. kinderen doodknallen is eigenlik wel wat grof dus dat moet maar niet. en het moet gewoon net zoals het echte leven zijn. je wordt moe dus moet je slapen. je moet kunnen trouwen. als er toch kinderen komen kinderen krijgen.

en dat soort dingen.

ook moet je een echte baan hebben dus niet ff in een ambulance stappen en level 12 halen en dan weer stoppen nee echt een baan.

dat was t wel zon beetje

Als alles echt realistisch zou zijn,kan je toch gewoon dood gaan en direct game over zijn.En dan kan je heel de stad laten ontploffen.

Dieren mogen er van mij wel in.

En een baan zou dus ook wel mogen :)

Link to comment
Delen op andere websites

mooie stad. mooi getekend ook.ja honden die moeten er ook in. mischien ook wel andere dieren. kinderen doodknallen is eigenlik wel wat grof dus dat moet maar niet. en het moet gewoon net zoals het echte leven zijn. je wordt moe dus moet je slapen. je moet kunnen trouwen. als er toch kinderen komen kinderen krijgen.

en dat soort dingen.

ook moet je een echte baan hebben dus niet ff in een ambulance stappen en level 12 halen en dan weer stoppen nee echt een baan.

dat was t wel zon beetje

Als alles echt realistisch zou zijn,kan je toch gewoon dood gaan en direct game over zijn.En dan kan je heel de stad laten ontploffen.

Dieren mogen er van mij wel in.

En een baan zou dus ook wel mogen :)

:D:puh: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super kij vet ik wil da er en diere tuin is en da ge dan die dieren kunt kapot knalen kij vet vet vet vet vet vet :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik vond op het net nog wat RPGmaker wapens, zitten een paar coole tussen die ik ook wel in de next gta zou willen zien!

floyd.gif

EDIT: op deze link heb ik een eigen schets geplaatst waarbij je een wapen ziet wat je op je schouders kunt hebben! (schets staat onderaan de pagina)

Mijn schets klik hier.

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...