Jump to content

jij als ontwerper!!


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    5

  • STASKO

    5

  • Vortex

    4

  • Timotees

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zou vet zijn als je zelf eten kon maken en als je da verkeerd maakt dat hp eraf krijgt en dat je bijvoorbeeld je als je geen wapens meer hebt dat je een fles van de grond oprapen en naar iemand gooien of je zonnebril afnemen en naar iemand gooien of met stenen gooien :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Doet mij denken aan een oorlog dat zou ook moeten kunnen af en toe meedoen aan een oorlog,en onthoud we werpen eerst met de granaten op?Werpen we de wapens en anders werpen we gewoon onze kleren!Wapens modificeren zoals the a-team! wat geweren en ijzeren platen op het voertuig...landmijnen en als laatste dingen oprapen en verplaatsen zonder dat ze verdwijnen als je weggaat,terugkomt

Bewerkt: door TackleBerry
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Als je zelf gebouwen zou kunnen maken zoals bij SA Verdant Meadows, complete legerbasis stichten en dan Area 69 aanvallen(maar da de nieuwe naam en stijl van de upcoming) en dat je ook met andere landen kan vechten bijv. tegen het Nederlandse leger :*D:*D:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Met 3D Studio Max kun je zulke dingen maken. Waar hij het mee heeft gemaakt weet ik niet.

Ik denk wel aan 3Ds Max maar het ziet om een of andere reden niet zo uit. Lijkt er op dat wel.

Zelf zou ik echt wel als textuurder bij R* willen werken. Ik zag bij de site van de studio waar het gemaakt word wel vacatures staan. :{

Ik wil dat het spel echter wat meer detailes krijgt. Want als je GTA naast bijv. Half Life zou je denken dat GTA uit de middel eeuwen komt. Natuurlijk ziet niet elke spel zo als Half Life eruit maar toch. GTA begint op XXI ofzo te lijken, die ene spel die getekend lijkt van Ubi Soft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...