Sjorszzz Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 Maar kan iemand misschien een filmpje maken van die Nederlanders in de Auto? En ook van Ohhh! hij leeft nog, een filmpje van maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 Zoek een op Google of Youtube, ik weet zeker dat er iemand is die al een filmpje gemaakt erover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 inderdaad het klopt. er zitten nederlanders in liberty city... onlangs sleurde ik een vrouw uit een auto en sloeg haar met mijn baseball bat (ik weet het...foei!! ) maar de vrouw zei "nee,alsjeblief nee niet vechten!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 In het GTA wereldje was Liberty City vroeger New Rotterdam zoals New York vroeger New Amsterdam was. Kan je voorstellen dat er dan NL'se invloeden zijn. waar heb je dat gevonden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 In het GTA wereldje was Liberty City vroeger New Rotterdam zoals New York vroeger New Amsterdam was. Kan je voorstellen dat er dan NL'se invloeden zijn. waar heb je dat gevonden?? Dat is de geschiedenis van NY Vroeger was heel dat zooitje van de nederlanders! Voor een paar dollars gekocht in de tijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik was een keer op Happiness Island, duwde ik ook een meisje om. Hoor je haar: ''Blijft van me af!''. Vond ik wel lollig klinken, toen executeerde ik haar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik heb haar nog steets niet gevonden. En ik heb al GTA IV vanaf de launch. Weet iemand toevallig waar diegene staat (precies met tijd ong) Ik maak dan wel een filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Dubbelpost. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 gister op the rotterdamtower sloeg ik een meisje...''astjeblieft niet vechten'' en ''ga weg'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb haar nog steets niet gevonden.En ik heb al GTA IV vanaf de launch. Weet iemand toevallig waar diegene staat (precies met tijd ong) Ik maak dan wel een filmpje. vind er ook maar geen ik heb iedereen op happyness island in elkaar geslagen xD maar niemand zei een woord nederlands maar kwam wel een duitser tegen hij schelde me uit EDIT:filmpje gevonden het is van Iscariah Bewerkt: 6 oktober 2008 door end of the riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Hey, cool, nederlands heb ik nog niet gehoord, wel al veel andere talen!Ikzelf ben belg en wist hier ook van van al dat New Amsterdam stuff, Maar ik ben dan ook een geschiedenisfreakje Greetz De geschiedenis onser landen overlapt elkaar (zelfde taal ook), 't had niet veel gescheeld of Nieuw Amsterdam had Nieuw Antwerpen geheten (bij wijze van spreken natuurlijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 zowel die mandie duits, nederlands of frans spreekt kan een belg zijn dat zijn namelijk onze drie landstalen het zit dus mss vol belgen in liberty city Leuk bedacht, maar België heeft nooit grondgebied gehad in Amerika, wel? eigenlijk wel want het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden was ook belgie en nederland bestond nog niet toen ze nieuw amsterdam hadden. bewijs: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koni...der_Nederlanden Viva la: republiek der 7 verenigde staten (provincieën) lees ook de Akte van verlatinghe (1581) Nieuw Amsterdam was iets later (+/-60jr. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 jezus christus hoorde ik iemand zeggen, met een slecht nederlands accent. Maar na 'n uurtje gta4 heb ik er genoeg van, over een kwartaal weer proberen. Vice City is leuker ook zonder Nederlanders!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 Maar kan iemand misschien een filmpje maken van die Nederlanders in de Auto?En ook van Ohhh! hij leeft nog, een filmpje van maken? Toevallig zag ik er vandaag nog een filmpje van op youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien. @Little Jacob Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette. vroeger was ny van nl dus lijk mij wel kijk maar eens op 1 van de 2 t.v.-kanalen die gta4 heeft in een van je save-houses. Daar leer je de geschiedenis van liberty city en kom je te weten dat de hollanders daarin veel mee te maken hadden. En dat de wijk bohan een nederlands woord is wat betekend: nederlands woord. Bewerkt: 19 oktober 2008 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.