Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nederlander!

Mijn vriend sloeg net enkele seconden geleden een meisje inelkaar en die zei: ''Ga weg!' in het Nederlands dus.

Het was op het strand bij Northern Gardens. (Ze stond aan de kant met een fototoestel.)

Ze staat er niet altijd maar toevallig net even..

  • Replies 109
  • Views 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

SERIEUS??? :dans:

Awsome! dat ga ik meteen tjekken ;)

Offtopic: heb net gta vice city bestelt :schater: ik ben raar ik weet

EDIT: er zijn wel veel nederlandse dingen nu, Amsterdam lane, rotterdam hill, rotterdam tower, north holland, east holland. whaha!

Edited by Little Jacob

Jep zitten wel meer Nederlanders in

Mijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!"

Jep zitten wel meer Nederlanders in

Mijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!"

Waar kan ik de meeste nlers vinden?

ik denk op toeristische plekjes strand en beziens waardigheden lijkt mij.. ik ga het straks meteen proberen!

Jep zitten wel meer Nederlanders in

Mijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!"

Waar kan ik de meeste nlers vinden?

in Amsterdam lane, rotterdam hill, rotterdam tower, north holland, east holland.

Lijkt me.

Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was :schater:

Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien.

@Little Jacob

Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette.

haha mooi ik heb het gezien. dat vrouwtje zei eerst ga weg en daarna nee nee niet vechtuh :puh:

Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was :schater:

Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien.

@Little Jacob

Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette.

vroeger was ny van nl dus lijk mij wel

Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was :schater:

Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien.

@Little Jacob

Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette.

brooklyn is breukelen ;)

In het GTA wereldje was Liberty City vroeger New Rotterdam zoals New York vroeger New Amsterdam was. Kan je voorstellen dat er dan NL'se invloeden zijn.

Waarom moesten ze New Amsterdam nou ruilen met de Britten voor Suriname :N . DAn spraken ze nu allemaal Nederlands in New Amsterdam en misschien wel in heel Amerika e dan zou Nederlands de lingua franca zijn en hoefden we nooi Engels te leren(ook al is het zooo makkelijk)! :schater:

Jammer.

Edited by Tomo_Tanker

Toen die tijd een goede ruil, daardoor is nederland rijk geworden. Maargoed, toch liever NA i.p.v NY ;)

Toen die tijd een goede ruil, daardoor is nederland rijk geworden. Maargoed, toch liever NA i.p.v NY ;)

New Orange, was the name given to New York City when it was temporarly requoncered by the Dutch.

Dat komt zo van ESO ^_^

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.