Von-Helsing Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik liep een keer gewoon over straat in Algonquin dacht ik, en toen sloeg ik een man en riep zo'n vrouw: Nee alsjeblieft niet vechten. Precies zoals die vrouw dat ook in dat filmpje zegt. Ik vond het wel grappig. Laturr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) *BUMP*Sorry, misschien is dit een beetje een oude post, maar ik ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb nu al 137 uur en 16 minuten gespeeld volgens mijn stats. Ik was nog geen enkele Nederlandse tegengekomen... Totaan NU! YES!!! Eindelijk heb ik een wijf met een fotocamera op Happiness Eiland gevonden die `Nee, nee! Niet vechten!' riep toen ik haar camera naar d'r kop slingerde. Toen ik haar verder stalkte, zei ze ook nog `Ga weg!' Ook zei ze Engelse dingen zoals `I'm a tourist!'. Wat vreemd was aan dat Engelse, is dat het geen Nederlands accent was maar een Spaanse... Maar het Nederlands was in ieder geval kraakhelder te horen. Damn, ze bestaan dus in het spel maar ze zijn heel zeldzaam. EDIT: Ik heb de smaak te pakken! Ik ben nog zo'n wijf tegengekomen op Happiness Eiland. Ik ben gewoon overdag met een gevallen camera naar iedereen zijn of haar kop gegooid. Ik kreeg wel een wanted ster, maar er kwamen geen smerissen op af. En het is nog grappig ook! Ik ga er even een filmpje schieten nu en op zoek naar de 3e kandidaat. En het zijn inderdaad maar 2 zinnen geloof ik. Da's wel weer jammer. EDIT2: Filmpje! Zojuist heb ik het filmpje kunnen schieten... Ik gooide tot 2x aan toe mis met de camera en toen sloeg ik haar maar even voor d'r kop... Ze is toch niet zo zeldzaam dus. Overdag op een zonnige dag is het druk op Happiness Eiland. De kans dat je haar tegenkomt is groot, blijkt. <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> dit is 100% echt heb het zelf net 5sec geleden ook meem gemaakt schrok er van man. klik hier maar Bewerkt: 20 oktober 2008 door mrtuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 *BUMP*Sorry, misschien is dit een beetje een oude post, maar ik ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb nu al 137 uur en 16 minuten gespeeld volgens mijn stats. Ik was nog geen enkele Nederlandse tegengekomen... Totaan NU! YES!!! Eindelijk heb ik een wijf met een fotocamera op Happiness Eiland gevonden die `Nee, nee! Niet vechten!' riep toen ik haar camera naar d'r kop slingerde. Toen ik haar verder stalkte, zei ze ook nog `Ga weg!' Ook zei ze Engelse dingen zoals `I'm a tourist!'. Wat vreemd was aan dat Engelse, is dat het geen Nederlands accent was maar een Spaanse... Maar het Nederlands was in ieder geval kraakhelder te horen. Damn, ze bestaan dus in het spel maar ze zijn heel zeldzaam. EDIT: Ik heb de smaak te pakken! Ik ben nog zo'n wijf tegengekomen op Happiness Eiland. Ik ben gewoon overdag met een gevallen camera naar iedereen zijn of haar kop gegooid. Ik kreeg wel een wanted ster, maar er kwamen geen smerissen op af. En het is nog grappig ook! Ik ga er even een filmpje schieten nu en op zoek naar de 3e kandidaat. En het zijn inderdaad maar 2 zinnen geloof ik. Da's wel weer jammer. EDIT2: Filmpje! Zojuist heb ik het filmpje kunnen schieten... Ik gooide tot 2x aan toe mis met de camera en toen sloeg ik haar maar even voor d'r kop... Ze is toch niet zo zeldzaam dus. Overdag op een zonnige dag is het druk op Happiness Eiland. De kans dat je haar tegenkomt is groot, blijkt. <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> dit is 100% echt heb het zelf net 5sec geleden ook meem gemaakt schrok er van man. klik hier maar ik heb het vandaag nog mee gemaakt in Alqonquin bij je safehouse die roman koopt . en dan in dat gedeelte . ik ga morgen weer ff kijken of ik het kan vinden en als ik het vind dan stuur ik een filmpje. MVG ; LIBERTY-CITY10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 nog ff een vraagje is dit 1 malig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 nog ff een vraagje is dit 1 malig? nee , bij mij is dat niet zo ik heb het al meerdere keren gehoord/gezien. je moet gewoon door de stad lopen en dan kom je er vanzelf wel een tegen denk ik . zo doe ik het dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldage Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb dat ook meegemaakt , laatste keer toen ik peds afranselde ANyway , als jullie hebben opgelet bij de aftiteling , had je mss gezien dat eddie low OOK nederlander is! Het was iets met Victor Verhaeghen , al weet ik het niet meer zeker (z'n naam) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Ja idd de naam van de "echte" Eddie Low is Victor Verheaghe... maarja of het serieus een Nederlander is valt te betwijfelen aangezien er zat Amerikanen zijn met een nederlandse naam;) Er zit sowieso één nederlander in: Obbe Vermeij. Hij is een technische regisseur sinds GTA III weten jullie dat ook weer Bewerkt: 21 oktober 2008 door Perron55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rogier0202 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) ja vroeger heete new york new amsterdam.maar toen heete amsterdam.york en dat klink voor geen meter vind ik. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Rogier0202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 ja vroeger heete new york new amsterdam.maar toen heete amsterdam.york en dat klink voor geen meter vind ik. York heette Amsterdam? Verklaar je nader via PM gaan we niet echt off topic... Ik heb toch echt mee gkeregen bij geschiedenis dat Amsterdam al redelijk amsterdam heette, zelfs voor de kolonisatie van de Nederlanders in Amerika. Ik denk dat je verward bent met York. Een plaats in Engeland maar wil graag even jouw logica horen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) De wijk Berchem is trouwens een verwijzing naar het plaatsje Bercham, dat hier in NL te vinden is @ hierboven: New Amsterdam heeft Nederland later geruild aan Engeland. Wij kregen het land Suriname en hun kregen New Amsterdam. Hun noemden het New York. Wel stom dat Suriname later onafhankelijk werd terwijl Engeland New York gewoon kon houden Bewerkt: 23 oktober 2008 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 De wijk Berchem is trouwens een verwijzing naar het plaatsje Bercham,dat hier in NL te vinden is @ hierboven: New Amsterdam heeft Nederland later geruild aan Engeland. Wij kregen het land Suriname en hun kregen New Amsterdam. Hun noemden het New York. Wel stom dat Suriname later onafhankelijk werd terwijl Engeland New York gewoon kon houden dat weet ik.... Nederland heeft Nieuw Amsterdam geruild met de Engelsen ook om het monopolie op kriudnagelen in Indonesië te behouden (we hoefden nog maar één eiland te hebben en de nederlanders hadden toen alle eilande waar kruidnagelen gorieden in handen) want het enigste eilandje was nog in handen van de Engelsen. Mij ging het meer om de logica waarom hij zegt dat amsterdam vroeger York heette.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtkaas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) je moet voor de lol in gta iv eens tv kijken, dan moet je ff zappen, maar dan is d'r zo'n geschiedenis les over Liberty City. Eerst een man die verteld volgens mij dat de engelse de stad hebben gezticht, maar dan komt er zo'n vrouwen stem en die zegt zo iets als: Nee, het waren de Nedelanders, die hadden als enige doel, dronken worden en met verschillende vrouwen n+ken. Ik kan 't me niet helemaal herinneren, maar je moet zelf eens kijken. EDIT: ik zit 't nu te kijken, was echt grappig: Zo van: Alle slaven wachtten om uit de boten te komen, net alsof ze wachtten voor een nieuwe 'iFruit phone' Bewerkt: 25 oktober 2008 door gtkaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 eey, Hoe ziet dat wijf eruit die nederlander bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Hoe ziet dat wijf eruit die nederlander bedoel ik Het filmpje waarop je haar kan zien is al eerder gepost in dit topic. Het gaat om het onderstaande filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 De wijk Berchem is trouwens een verwijzing naar het plaatsje Bercham,dat hier in NL te vinden is @ hierboven: New Amsterdam heeft Nederland later geruild aan Engeland. Wij kregen het land Suriname en hun kregen New Amsterdam. Hun noemden het New York. Wel stom dat Suriname later onafhankelijk werd terwijl Engeland New York gewoon kon houden Berchem ligt bij Antwerpen, in België dus. De reden dat die wijk in Liberty City Berchem heet, is omdat die wijk in New York Hoboken heet, wat in het echt ook vlak bij Antwerpen ligt. Heeft dus niets meb Bercham te maken ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.