Jump to content

Waren die 6 maanden het wachten waard?

Wat vind jij?  

56 leden hebben gestemd

1. 1. Was het wachten waard?

• Ik vind van wel
      34
    • Ik vind van niet
      6
    • Ik weet niet wat ik moet vinden want ik ben druk aan het spelen
      4
    • Ik kan niet denken op dit moment want ik heb een zonnesteek
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waren die zes heleeeeee langeeeee maanden het wachten waard?

Bewerkt: door kooskansloos
Geplaatst:

Ik heb er 2.5 jaar op gewacht... :D :D

Maar ook de 6 maanden sinds de verzet van de release waren het wachten waard!!! _O_

Geplaatst: (bewerkt)

6 maanden? ik dacht meer... iets met 5 jaar... Ik vond dat ze iets meer mogelijkheden erin hadden moeten stoppen maar verder perfect...

Edit: Toen SA er was wachtte ik alweer op IV :D

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Waren die zes heleeeeee langeeeee maanden het wachten waard?

Voor jou duurde het wachten misschien maar 6 maanden, ik wachtte al 4 jaar... Ja, het was absoluut het wachten waard! Betere graphics, besturing en verhaal. Die onzin dingetjes die er nu uitgelaten zijn (behalve een werkende buslijn, zoals in een preview stond. :duh:) mis ik echt niet! Denk bijv. aan San Andreas waar je knopjes in bepaalde volgorde op de juiste tijd moest drukken om te kunnen dansen. Belachelijk! Het is GVD Guitar Hero niet! Ik ben blij dat ze dát soort ongein weg laten dus. De nieuwe dingen zoals TV kijken, random characters op straat, zuipen met je maat en het kijken naar shows vind ik een zeer goede toevoeging. Het internet in Tw@ had alleen wat uitgebreider gemogen. Nu kan je er niet echt veel mee.

Geplaatst:

ja het dansen was indd belachelijk. maar het vecht systeem in gta 4 is ook zwaar slecht. zelfs gta 1 had beter :puh:

ik vind zelf dat dit het wachten niet waard is. misschien had ik me er teveel van voor gesteld.. dan kan het bijna niet anders dan tegenvallen eigenlijk.

Geplaatst:

Dat mag ik hopen dat het de moeite waard is. Ik ben namelijk nog steeds aan het wachten.... op een aankondiging van de PC versie. En dan mag ik nóg langer wachten tot ie eindelijk uitkomt. En het kan goed zijn dat ik dan nog langer moet wachten, omdat ik eerst een PC moet kopen die wel goeg genoeg is om GTA IV te draaien en dat kost weer geld.

(Hoezo zes maanden trouwens? We wachten met z'n allen toch al veel langer?)

Geplaatst:

Ik weet nog niet, ik moet nog kijken, maar ik heb wel alle 200 Flying Rats gevonden, zonder de kaart van wikigta

Geplaatst:

Absoluut het (jaren) wachten waard!

Betere besturing dan welke GTA dan ook, zowel rijden als vechten. het schuilsysteem werkt super. leuke shoot outs mogelijk op deze manier

Geplaatst:
Absoluut het (jaren) wachten waard!

Betere besturing dan welke GTA dan ook, zowel rijden als vechten. het schuilsysteem werkt super. leuke shoot outs mogelijk op deze manier

Niet meer aan toe te voegen. Hier ben ik het volledig mee eens :tu:

Geplaatst:

Ik heb iets meer dan 1 jaar elke dag op internet het laatste nieuws gevolgd van GTA IV en was wel teleurgesteld dat GTA IV niet zou verschijnen op 16-10-2007 en wilde alleen voor deze game een Xbox 360 kopen .

Ik heb toen maar gewacht om een Next-Gen gameconsole te kopen maar uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de Playstation 3 .

Rond de tijd van Kerstmis 2007 is het aftellen begonnen voor mij en toen duurde het nog zo lang en maar hopen dat GTA IV toch eerder kwam dan 29-04-2008 .

Het was het wachten zeer en zeker waard en GTA IV is voor mij de ultieme game ervaring waar ik zo van kan genieten .

Prachtige game .

Geplaatst:

Geweldig!

Serieus, 4 jaar lang heb ik aan niks anders kunnen denken :Y

GTA IV is gewoon het wachten waard geweest!

Geplaatst:

ik vind niet dat die 6 maanden t waard waren dit heeft inderdaad lang geduurd maar in 3 maanden zou dit tog ook wel kunnen???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...