THE_HYBRID Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hoofdpost ge-updated. Leden die meedoen: Heroix The Black Cat Distefano The_Hybrid Visser23 gezelig
Visser23 Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Goed nieuws! We hebben 15 leden! Dat betekent dat we een BLOG mogen hebben. Ik heb PW al Ge-PB't. Ik hoop dat hij z.s.m. reageert
Destilios Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 goeie middag mensen ik ben dus nieuw lid in de clan zoals je links kan zien is mijn psn naam: Destilios iedereen mag me toevoegen
Heroix Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Welkom. Zal je wel eens een keer toevoegen. grtz
Destilios Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hey ik heb ff. een vraagje hoe doen we dat met clanwars.. dus hoe join ik dan een game gaan we dan eerst met z'n alle in party mode ofzow..??
Kzaf Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hey ik heb ff. een vraagje hoe doen we dat met clanwars.. dus hoe join ik dan een game gaan we dan eerst met z'n alle in party mode ofzow..?? Ben ook nieuw voeg me toe: Kzaf (psn)
Visser23 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hey ik heb ff. een vraagje hoe doen we dat met clanwars.. dus hoe join ik dan een game gaan we dan eerst met z'n alle in party mode ofzow..?? Hey ik heb ff. een vraagje hoe doen we dat met clanwars.. dus hoe join ik dan een game gaan we dan eerst met z'n alle in party mode ofzow..?? Ben ook nieuw voeg me toe: Kzaf (psn) Nou: Ik voeg je toe, vanavond.. Dan vrijdag stuur ik een uitnodiging (zie mobiel --> multiplayer --> Invites). Houd dit in de gaten! Dan accepteer je, en zit je in dezelfde game Je kan mij ook toevoegen: Pipovisser
Visser23 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Sorry voor de dubbelpost maar: De war is verzet, omdat de leader van BeaT DowN helaas moet werken. Volgende week vrijdag, zelfde tijd is de clan war! Veel plezier!
Heroix Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Pffft, kan je geen clanwar regelelen met andere clan?
2fast{0} Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Pffft, kan je geen clanwar regelelen met andere clan? Er is niemand anders die tegen een goeie clan als deze wilt!
The Black Cat Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Drommels, da's slecht nieuws. Ik had er speciaal een afspraak voor afgezegd en me er op voorbereidt... Nou ja, niets aan te doen maar volgende week kan ik niet want dan zit ik in de bios.
Destilios Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 vanaaf is de clan battle toch ik doe mee
Recommended Posts