Jump to content

te hoge verwachtingen?

Recommended Posts

Geplaatst:

yu gtagamers

ik vond dat er veel mens een te hoge verwachting hadden van gta4(ik persoonlijk ook)

de 1ste keer dat ik het speelde was van wow maar na 2dage was het van njah kem gta 4

ik vind dat ze meer hebben gewerkt aan de grafics dan aan de missies en zijmissies en andere dingen

ik vind nu persoonlijk nog altijd gta sa beter,gw omdat je een eigen empire hebt enal en je eigen gang dusjah

ik vind gta4 niet echt geslaagd als je mij vraagt

geef zelf je mening

alvast veel gameplezier

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dynastus

2

• grovemember

2

• Think

1

• Hackman

1

Geplaatst:

Het is een leuk spel en de graphics zijn perfect alleen er zijn vind ik té weinig mogelijkheden...

Geplaatst:

Dankzij de hype kreeg iedereen te hoge verwachtingen...volgens mij heet dit overhyped.

Ik vind het nog altijd wel een super spel, alleen spijtig avn de overhyping.

Geplaatst:

dit onderwerp is eigenlijk een samenvatting van andere topics.

maar inderdaad deze game is echt verschrikkelijk gehypt echt in de gekste bladen zag je wel advertenties

en eerlijk gezegt vind ik dat rockstar de hype niet heeft waargemaakt

en ik vind die 10 voor een review niet terecht wel een dikke 9 en nog wat

als ze alle aspecten van san andreas der in hadden gegooid en misschien die aspecten nog beter hadden uitgewerkt

dan hadden ze wel een 10 van mij gekregen.

Geplaatst:

Van mij krijgt GTA IV een dikke 5. Het spel werkt geen eens, loopt telkens vast (Ja ook met de patch).

Zo kan ik ook wel spellen maken.

Geplaatst:

Ik vind het spel geslaagd en ik denk dat het hetzelfde verhaal is als Gta III, alles is nieuw en dan heb je nog niet veel mogelijkheden. Gta III was 3D geworden en toen waren er ook niet veel mogelijkheden en was het spel ook donkerder. Het is even wennen. Rockstar gaat de volgende Gta nog beter maken, dat weet ik zeker. ^_^

Geplaatst:
yu gtagamers

ik vond dat er veel mens een te hoge verwachting hadden van gta4(ik persoonlijk ook)

de 1ste keer dat ik het speelde was van wow maar na 2dage was het van njah kem gta 4

ik vind dat ze meer hebben gewerkt aan de grafics dan aan de missies en zijmissies en andere dingen

ik vind nu persoonlijk nog altijd gta sa beter,gw omdat je een eigen empire hebt enal en je eigen gang dusjah

geef zelf je mening

alvast veel gameplezier

Ik vind het zeer geslaagd, Ik vind GTA SA een grote fout vergeleken met GTA 4

Geplaatst:
yu gtagamers

geef zelf je mening

alvast veel gameplezier

Ik vind het zeer geslaagd, Ik vind GTA SA een grote fout vergeleken met GTA 4

Vind ik ook ja.

Ik hou van Gta iv. Misschien zijn er wat minder mogelijkheden. Maar de graphics maken het spel toch wel veel leuker.

Geplaatst:

Persoonlijk heeft het voor mij precies aan de verwachtingen voldaan. Zoals ik hier al voorspelde, is deze GTA IV een opgevoerde versie van GTA III. Ik kreeg reacties als "Dat is niet zo! Het wordt heel anders! Je krijgt nu al politie achter je aan als je je wapen laat zien!" maar dat blijkt allemaal natuurlijk niet waar. De spelopzet is niet radicaal veranderd. Het is GTA III, maar dan mooier, beter, groter. En daar ben ik tevreden mee.

Geplaatst:

Grand Theft Auto: IV blijft een spel. Het is niet zo dat je in alle gebouwen kan (wat sommigen dachten) en dat je tegen mensen kon praten zoals jij wilde of dat de politie netals in het echt is geworden, het blijft een spel en een spel bevat fouten. Een spel kan nooit super echt zijn netals in het echte leven, dat je bijvoorbeeld met mensen kan praten.

Geplaatst:

Tja, sommige vonden me een zeikneus toen ik zei dat ze hun verwachtingen niet te hoog moesten leggen omdat het uiteindelijk dan altijd tegenslaagt. GTA IV is fel verbeterd, maar mensen met enorme hoge verwachtingen zullen nu vrij teleurgestelt zijn, omdat ze de lat gewoon te hoog voor een game hebben ingeschat. Ik liet gewoon alles lekker gaan, ik las de feitjes en probeerde te bedenken hoe het eruit zou zien, maar verder gingen mijn verwachtingen niet. Wensen en verlangens gebruikte ik niet, ik ging er ook niet over fantaseren of dromen. En nu GTA IV uit is, is het dubbel zo plezant voor me. Leg nooit je verwachtingen te hoog..

Geplaatst:

Voor mij blijft het een topspel :tu:

Helaas van de mindere mogelijkheden, maar toch ik ben nog wel even zoet met het overvallen van een Cluckin' bell of burger shot ;)

Lekker politie uitdagen. En daten enzo :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...