te hoge verwachtingen?
- Replies 34
- Views 1.9k
- Created
- Last Reply
Top Posters In This Topic
-
dynastus 2 posts -
Think 1 post -
Hackman 1 post -
tommy thompson 1 post
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
yu gtagamers
ik vond dat er veel mens een te hoge verwachting hadden van gta4(ik persoonlijk ook)
de 1ste keer dat ik het speelde was van wow maar na 2dage was het van njah kem gta 4
ik vind dat ze meer hebben gewerkt aan de grafics dan aan de missies en zijmissies en andere dingen
ik vind nu persoonlijk nog altijd gta sa beter,gw omdat je een eigen empire hebt enal en je eigen gang dusjah
ik vind gta4 niet echt geslaagd als je mij vraagt
geef zelf je mening
alvast veel gameplezier