Jump to content

te hoge verwachtingen?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind het spel geslaagd en ik denk dat het hetzelfde verhaal is als Gta III, alles is nieuw en dan heb je nog niet veel mogelijkheden. Gta III was 3D geworden en toen waren er ook niet veel mogelijkheden en was het spel ook donkerder. Het is even wennen. Rockstar gaat de volgende Gta nog beter maken, dat weet ik zeker. ^_^

Mag je mij vertellen wat je met beter bedoelt want in SA zaten meer mogelijkheden :puh:

De meeste waren onnozel maar toch ^_^

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dynastus

2

• grovemember

2

• Think

1

• Hackman

1

Geplaatst:

Ik had meer verwacht. graphics zijn dan wel perfect in orde, maar de verhaallijn, en de missies van SA vond ik veel beter. Heb hem nu een week, heb heel de verhaallijn uitgespeeld, en ik denk niet dat ik hem nog veel ga spelen. Misschien MP nog eens af en toe, maar daar zal het bij blijven.

Geplaatst:

een game zal NOOIT perfect zijn dat kan bijna niet en de 10 van de review is wel een beetje overdreven ik geef het een 8.5 het is wel leuk een beetje weinig te doen maar de graphics maken heel wat goed en de storyline is de beste van alle gta's maar toch mis ik wat :koffie:

Geplaatst:

Tja, ik vind wel dat ze het een beetje overdreven :7

Op sommige punten is het spel niet zo geweldig, maar je kunt zo zien dat ze op de kleine details hebben gelet :Y

Maar geef toe, als je het een beetje gewend bent (De besturing) is dit spel gewoon om op te vreten :eten:

Geplaatst: (bewerkt)
Tja, ik vind wel dat ze het een beetje overdreven :7

Op sommige punten is het spel niet zo geweldig, maar je kunt zo zien dat ze op de kleine details hebben gelet :Y

Maar geef toe, als je het een beetje gewend bent (De besturing) is dit spel gewoon om op te vreten :eten:

Vooral hier op het forum is gespeculeerd bij het leven over mogelijkheden etc, waar natuurlijk niets mis mee is.. Maar bedenk wel dat het niet meer dan logisch is voor zo'n grote stap voorwaarts op grafisch gebied dat er elders dingen moeten worden gelaten.

Persoonlijk vond ik SA leuk, maar het gansta thema begon mij toch al gauw uit de keel te hangen. Nog zeker een grote vooruitgang vind ik de storyline, het is veel echter, inclusief tegenslagen voor de verandering! En daarnaast, wat ik nog niemand heb horen noemen, is het nu een genot om eens een missie eerst te verkl*ten ipv in één poging te halen, want ze zijn zó creatief geweest in het ontwikkelen van missies die op verschillende manieren kunnen worden opgelost!! :Y

Ik speel liever een creatieve storyline dan dat ik iedere keer dezelfde missie doe, en vervolgens in twintig verschillende restaurants te gaan eten, dertig kroegen te gaan drinken om vervolgens te gaan BMX'en met vier van m'n homies en veertig verschillende jobs aan te nemen en er vijftig verschillende safehouses van te kopen, moet ik nog even doorgaan? Dank je de koekoek! :schater: (Voor de wat meer volwassener gamers onder ons, dat doen we toch al in het echte leven? Dat wil ik dan niet ook nog eens in een game tegenkomen, bah, werken!:puh:)

Juist daarom zal ik de storyline vaker gaan spelen, en daarnaast rijkhalzend uitkijken naar de extra content voor mijn lieve 360.. Hij zal ervan snoepen! :dans:

Ik hoop dat de content extra mogelijkheden in de map creërt, bijvoorbeeld meer toegankelijke gebouwen etc. Met dank aan Microsoft voor de € 50 miljoen die ze investeren in mijn gameplezier! :tu:

Deze game is meer dan R*, hij is R*+! _O__O__O_

Bewerkt: door Jacky-2007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...