Jump to content
Joriz

Rockstar Games brengt Playstation 3 patch uit


gallery_1_5_7097.jpg
Zojuist heeft Rockstar Games een patch uitgebracht voor Grand Theft Auto IV voor op de Playstation 3. De slechts 16 MB grote patch (versie 1.01) van GTA4 moet voorkomen dat de Gamespy servers (die voor de multiplayer functionaliteit zorgen) worden overbelast. Hierdoor zou GTA4 minder moeten haperen en ook niet meer vast moeten lopen.

De patch toont automatisch als je GTA4 opstart. Hierna kan je de patch downloaden en is makkelijk te installeren door enkel een paar keer op X te drukken.

Of de patch ook alle problemen oplost met GTA4 is nog niet bekend. Wel zal Rockstar Games door gaan met het verbeteren van de spelervaring dus zullen in de toekomst nog wel een paar patches uitkomen om kleine foutjes in GTA4 weg te werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb gisteren geinstaleerd (m'n broer ook) en GTA IV online heeft geen problemen meer, ook zal hij niet meer vast zitten!

Thanks R*

@hieronder: Mij ook

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij mij was hij 18 mb :7

Nou maar hopen dat het verholpen is. heb nog niet kunnen kijken, want krijg nog steeds die melding van: "Connection lost with one or more players". Als ze dat probleem nou eens oplossen -.-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas las ik op verschillende Amerikaanse fora ook al dat de patch niet bij iedereen het vastlopen verhelpt. Tevens krijgen veel mensen nog steeds de meldingen dat de servers niet reageren of vol zijn. Hopelijk werkt de patch straks wel bij mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij mij was hij 18 mb :7

Nou maar hopen dat het verholpen is. heb nog niet kunnen kijken, want krijg nog steeds die melding van: "Connection lost with one or more players". Als ze dat probleem nou eens oplossen -.-

ik kreeg gisteren ook zoon download patch of zo. Nu heb ik nog steeds even veel problemen met online spelen

Connection lost with one or more players

heb ik ook..

bij 'm'b broer thuis speelde ik het ook en hij had geen enkel probleem online.

hij heeft namelijk ook de duurdere ps3 versie

heb jij ook nog steeds dit probleem?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Verstandig van Rockstar om een patch uit te geven. Veel meer mensen zullen GTA IV nu ook nog kopen. :)

Voor mij is het eigenlijk niet nodig, want ik heb nooit problemen gehad met GTA IV. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'De patch toont automatisch als je GTA4 opstart. Hierna kan je de patch downloaden en is makkelijk te installeren door enkel een paar keer op X te drukken.'

Dit staat letterlijk in Joriz's post. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Cool dat er een patch uitgekomen is. Ik ga binnenkort een PS3 kopen met de GTA4 Collectors Edition dus ik hoop dat hij met deze patch dan in ieder geval niet vast loopt of iets dergelijks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 MB toch?

Anyway, het lost de singleplayer problemen niet echt op... Een beetje een multiplayer only patch. Het is wachten op de grote patch.

Ik vond het al raar toen die patch maar 18MB was...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...