Jump to content
Joriz

Rockstar Games brengt Playstation 3 patch uit


gallery_1_5_7097.jpg
Zojuist heeft Rockstar Games een patch uitgebracht voor Grand Theft Auto IV voor op de Playstation 3. De slechts 16 MB grote patch (versie 1.01) van GTA4 moet voorkomen dat de Gamespy servers (die voor de multiplayer functionaliteit zorgen) worden overbelast. Hierdoor zou GTA4 minder moeten haperen en ook niet meer vast moeten lopen.

De patch toont automatisch als je GTA4 opstart. Hierna kan je de patch downloaden en is makkelijk te installeren door enkel een paar keer op X te drukken.

Of de patch ook alle problemen oplost met GTA4 is nog niet bekend. Wel zal Rockstar Games door gaan met het verbeteren van de spelervaring dus zullen in de toekomst nog wel een paar patches uitkomen om kleine foutjes in GTA4 weg te werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

bij mij doet ie het nog steeds niet :duh:

als ik in een game kom zegt hij: connecting whit 1 or more players has been lost

en als mijn vriend mij een invite stuurt wil ik natuurlijk wel komen en dan zegt ie: game no longer exist.

:ch:

ze zouden dan wel een betere patch moeten uitbrengen vind ik.

Kan aan jezelf liggen hoor, router firewall etc...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer krijg je zo'n bericht? Ik heb zo'n bericht namelijk nog nooit gehad. Moet je daarvoor ook je Ps3 aan de internet hebben? Want dat heb ik niet.

Ik denk het wel anders zou de PS3 niet kunnen weten dat er een patch over het internet beschikbaar is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sommige onder jullie lezen dit topic niet

er staat genoeg in dat je internet nodig hebt -.-'

en voor Xbox 360 zit ook de freeze fout in :)

ik w8 nog steeds op patch

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja lekkr patchen :eten:

Maar eerst ff internet snoertje kopen

Edit: Gekocht!!!

toen ik de PS3 kocht zat er al direct een internetsnoertje bij het pakket in maar die heb ik uiteindelijk niet nodig gehad want mn computer had ook zo'n kabel die ook in de PS3 past dus zit die van mn computer in de PS3 (maar het is wel jammer dat ik niet op de computer op wikigta kan tijdens het online spelen)

Je kan dan een internet switch kopen zodat je internet kabel splitst in twee, zo kan je hem in de PS3 en computer steken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met andere woorden als je geen internet hebt heb je gewoon pech???

En moet je dus je ps3 maar gewoon kapot laten gaan?

Nouja belachelijk gewoon hoor!!! :duh:

Dat je die patch dan niet met een usb stickje ofzo kan overzetten en installeren. :ch:

Bewerkt: door Sjorszzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met andere woorden als je geen internet hebt heb je gewoon pech???

En moet je dus je ps3 maar gewoon kapot laten gaan?

Deze patch repareert enkel problemen die GTA4 heeft als je verbonden bent met het internet en Rockstar Social Club. Met of zonder patch op een Playstation 3 spelen die niet op internet is aangesloten zal dus niets moeten uit maken.

Wel kan je natuurlijk je de PS3 system software updaten via een USB stick wat zorgt voor een betere stabiliteit en meer functies op je PS3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met andere woorden als je geen internet hebt heb je gewoon pech???

En moet je dus je ps3 maar gewoon kapot laten gaan?

Nouja belachelijk gewoon hoor!!! :duh:

Dat je die patch dan niet met een usb stickje ofzo kan overzetten en installeren. :ch:

En anders zet je hem even ergens anders neer. Sluit hem desnoods aan op je ps3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dome menze GTA IV online speel je niet met een HOST maar is iedereen de HOST dus als je met 1 iemand niet kan vrbinde word je gedisconect en dat komt echt NIET door GTA maar door jou want je moet je NAT open heben en je uPnP aan zeten en je firewale uit en je porten openen! NERDS OMG

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...