Tha CheatMaster Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 hey iedereen, ik zou eigelijk eens een screenshot van die raceoutfit wille zien Reageren
X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 je bent nog nieuw. maar je moet het bij gta media zetten. en ik zou het ook wel willen zien Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 ok bedankt B) Reageren
loempiaman Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 hij is 13 dagen nieuwer dan jij <_< <_< Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 ik kan je zeggen het is lelijk! <_< Reageren
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 ik werd vet pissig toen ik wist dat dat racepak vet gaar was :angry: :angry: :angry: want het ziet er eerder uit als een overal maar ik kan jullie dit zeggen het is het niet waard!!! Reageren
DreamZ Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Ben ik het helemaal mee eens.. het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 er staat een screen bij gta san andraes media http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7527 Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Ben ik het helemaal mee eens..het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: hallo hallo ff rustig , kun je pilletjes voor krijgen Freek Reageren
Tmzom Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Inderdaad is het pak niet zo ''cool'' als de meeste denken...Ik dacht meer aan een automonteur bij het pak... Ik zag NIet eens dat het een racepak is :unsure: Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ik heb em niet ze zij iets over me kleren of zo dat ze niet goed waren en ik wist toen nog niet dat ze je vriendin kon worden dus ik schoot haar dood :lolsign: :lolsign: Reageren
The Godfather Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 hallo hallo ff rustig , kun je pilletjes voor krijgenFreek ow echt waar....PB me ff een adres of iets....kan ik waarschijnlijk aan me neefje geven :rolleyes: ontopic: hier vind je een race outfit Reageren
neo's Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ja het pak wat je krijgt is echt flut eigenlijk moest je zo'n race pak krijge wat motogp rijders hebbe dat was vet of een wat die dtm racers hebbe Reageren
THUNDER Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Ben ik het helemaal mee eens..het is een stom blauw8ig rotding met wat vage prints erop ik was egt zow pissig dat ik een half uur mensen aan slachten was en daarna ging ik mijn broertje schoppen om me verder af te reageren :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: hahahahaha doe ik nou altijd met mijn zusje volgens mij worden wij goeie vrienden :P maar hoe krijg je da racepka dan??? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 nee egt gaaf vind ik hem ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.