Jump to content

Zyklon Vs. Twankala


Zyklon

Recommended Posts

Twankala:

Ik vind dit een erg mooie signature, ik denk dat het heel veel verschillende afbeeldingen van bloemen bevat, erg goed werk :). De achtergrond is goed opgevuld boven dat blauwe vind ik erg goed bij het geheel passen. De bloemen rechts van de render vind ik alleen niet zo mooi, ook qua kleur. De tekst vind ik goed zodat alle aandacht uit gaat naar de signature zelf ;) De border past er ook mooi bij :Y Het is een hele goede signature, maar het is simpelweg niet mijn stijl :N Ook vind ik dat je de signature wel wat breder had mogen maken ;)

Zyklon:

Ook jij hebt een hele mooie signature gemaakt, wat mij meteen opvalt is dat je alle ruimtes heel goed hebt opgevuld :) Ook vind ik heel mooi dat steeds de kleur groen weer terug komt, dan weer wat lichter, dan weer wat donkerder, dat geeft een heel mooi effect. Ook vind ik het 'blokjes' effect op de achtergrond heel mooi. (Ik zal de tut van jou daarover ook eens gaan volgen ;) ) Ook hier is de border weer erg mooi en passend bij het geheel. De tekst vind ik iets minder, hij is een beetje groot en de outer glow vind ik niet zo heel mooi :( Het halo font is natuurlijk wel passend. Ik vind je sig op sommige plekken ietsje overbelicht.

Vote:

Jongens, het zijn beide topsignatures! Het was een hele moeilijke keuze en ik heb mijn keuze vaak hebben moeten herzien, maar als ik puur op kwaliteit af ga, gaat mijn stem toch naar Twankala

Link to comment
Delen op andere websites

Twankala:

Hele mooie sig. Fijn uitgewerkt, alleen is (net zoals eerder genoemd) je sig iets aan de kleine kant. Verder zit er een mooie broder in en zijn er mooie effecten toegevoegd. Jammer dat je naam wegvalt omdat hij te klein is.

Zyklon:

Goed kleurgebruik. Het blokeffect op de achtergrond is er goed gedaan. Alleen met dat extra effect wordt het wel een beetje druk, het ligt op een randje. Voor de rest ziet het er goed uitgewerkt uit.

Nu is het een best wel moeilijke keuze, maar ik ga toch voor Zyklon. Ik hou niet zo van de sfeer van Twankala. Het heeft een bepaalde sfeer met dat chinese meisje en al die bloemen. Ik zou daardoor ook eerder die van Zyklon in me handtekening zetten dan die van Twankala. Het onderwerp spreekt me niet helemaal aan, voor de rest is die van Twankala goed uitgewerkt.

Stem: Zyklon

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal ik maar eens stemmen zeker. ;)

Tawankala:

Jouw sig heb ik al eens gerate in de graphics showroom. Ik ga dat hier gewoon nog eens quoten...

Ik vind deze sig goed gelukt. Het eerste wat me opvalt is de goede compositie. Ik neem aan dat de bloemen in de sig verschillende afbeeldingen waren? Zoja, vind ik dat ze allemaal mooi en goed ingeblend zijn en een mooi geheel vormen met de render/vrouw.

Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes. Ik ben geen fan van de border en de tekst maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Daarnaast vind ik de kleuren nogal grauw. Probeer er wat meer kleur in de steken door de Saturation te verhogen met een Hue/Saturation layer. Dan wordt het pas een 'beautiful flower' knipoog.gif

Naast de rechterkant het hoofd is er een stukje van de bloem die iets te scherp is, probeer dat wat te blurren.

Zyklon:

Jij hebt ook geen misse signature. De effecten vind ik er goed uitzien. Alleen had je misschien de vierkantjes maar op enkele plaatsen kunnen zetten, maar echt storend vind ik het niet.

Ik ben ook geen fan van jouw border en tekst. Als ik je een tip mag geven; ga nooit een 'outer glow' of 'bevel and emboss' op je tekst toepassen. Hou het met tekst gewoon simpel, dat is veel mooier.

Nog een minpuntje is het contrast, die is veel te hoog, rond en op de render. Verminder dat wat.

Al bij al een goed resultaat van allebei maar mijn stem gaat toch naar: Twankala

Link to comment
Delen op andere websites

zo blijven we bezig heh :( er moet gestemd worden :tu:

Mijn stem gaat naar Zyklon.

De sig van Zyklon vond ik mooier door dat blokjes effect (<3 Blokjes) En omdat ik niet zo'n fan van Chinesen ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een stemtijd van 16 dagen :7 Volgens mij is dat een forum record.

P.s. ik heb al gestemd.

>>> Door Dizzee: Jup, daar gaat mijn record van de battle tegen Daan007 :7 <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er leek geen eind aan te komen, beide signatures waren in de smaak bij veel leden zo te zien. De uiteindelijk winnaar van de battle is geworden Twankala +1 punt voor jou. Helaas, verliezer Zyklon.

Closed en updated.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...