Jump to content

tupac


hey dude

Recommended Posts

als ik op een paar website van tupac www.tupacfans.com of zoiets dan staat er tot er 83% in tupac gelooft tot die bestaat wie gelooft er nog in.ik zeg niksik geloof er soms in niet atijdbijna nooit

Link to comment
Delen op andere websites

geef de link dan is maar niet een slotje ik wil nog een skijken wat de mensen nog van tupac vinden he nu het is bijna 10 jaar geleden he

je weet wel dood .......

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de EDITknop!]

Link to comment
Delen op andere websites

ja zijn geest kan nog ergens zitten dus ik vraag aan iedereen wie vind en geooft dat tupac nog bestaat en zeg maar wat je van hem vind oke ik vind hem suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper chic met al die liedjes he

Link to comment
Delen op andere websites

ja zijn geest kan nog ergens zitten dus ik vraag aan iedereen wie vind en geooft dat tupac nog bestaat en zeg maar wat je van hem vind oke ik vind hem suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper chic met al die liedjes he

je komt bij mij een beetje irritant over we hebben een edit knop weetje ;)

maar ik denk niet dat hij ergens op de Bahama's rondzweft zo dom ben ik niet <_>

Hij is dood accepteer dat

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar we weten het maar zijn liedjes zijn nog cool en wat vind je nog van hem cool we weten dat die een maal overleden is maar....... ik vind zijn liedjes nog cool en weet je 83 % van de mensen van de wereld denken tot die nog bestaat eregens bij google zie in een krant tot tussen de mensen tupac nog zat raar vind je niet ????IN 1998 was dat heel oud maar toch :blink: :blink: :blink:

linkinpark had daar ook een iedje over gemaakt weet je ...... zet er maar een slotje op als het niet echt iets is dus je weet het ma oke

oke hij is dood dus ik zaag er niet meer over ik accepteer het oke

[EDIT door Lantyz: Tripplepost samengevoegd... Voor de laatste maal: Gebruik de EDITknop. Om dubbelposts te voorkomen. Zie ook de forumregels]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...