Jump to content

2 vragen voor gta


elvoen

Recommended Posts

ok gta4, heb ht 3 dagen, zit op ca 30 procent 2e eiland bla bla bla ,

vet spel doet me denken aan the godfather alleen gta verveelt niet zo snel.

ikheb vragen

1.- iedereen heeft over ik mis meer winkels ik mis vliegtuigen blabla bla maar wat ik echtmis zijn WAPENS ik hoef geen huge arsenaal zoals in vice city en SA maar kom op iets van 10 wapens is het te weinig , minimaal 3 smg's had ik wel verwacht, maar ok ik moet dr mee leven :7 maar iets heel essentieels in gta4 ( waar ht draait op zo realistisch mogelijk te zijn ) vind ik toch wel.. SILINCERS?!!! kom op zeg, bijvoorbeeld als je goldberg moet vermoorden hoort iedereen dat, silencer zou het veel vetter en realistischer zijn want komop je bent een hitman ofzoiets

2.- soms verandert de kleur van de opdrachtgevers icoontje op de map bijvoorbeld bij mij zijn francis en patrick nu groen wat houdt dat in? andere icoontjes zoals playboy x zijn dat dan niet

bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

ok gta4, heb ht 3 dagen, zit op ca 30 procent 2e eiland bla bla bla ,

vet spel doet me denken aan the godfather alleen gta verveelt niet zo snel.

ikheb vragen

1.- iedereen heeft over ik mis meer winkels ik mis vliegtuigen blabla bla maar wat ik echtmis zijn WAPENS ik hoef geen huge arsenaal zoals in vice city en SA maar kom op iets van 10 wapens is het te weinig , minimaal 3 smg's had ik wel verwacht, maar ok ik moet dr mee leven :7 maar iets heel essentieels in gta4 ( waar ht draait op zo realistisch mogelijk te zijn ) vind ik toch wel.. SILINCERS?!!! kom op zeg, bijvoorbeeld als je goldberg moet vermoorden hoort iedereen dat, silencer zou het veel vetter en realistischer zijn want komop je bent een hitman ofzoiets

2.- soms verandert de kleur van de opdrachtgevers icoontje op de map bijvoorbeld bij mij zijn francis en patrick nu groen wat houdt dat in? andere icoontjes zoals playboy x zijn dat dan niet

bedankt :)

1. de wapens zijn idd te weinig.

2. is gewoon een standaard kleur bij elke opdrachtgever...

Link to comment
Delen op andere websites

1) Er zijn gebnoeg wapens hoor, er zijn er 16.

Hier zijn ze:

  • Baseball bat
  • Knife
  • Grenades
  • Molotov cocktails
  • Pistol
  • Desert Eagle
  • Micro-Uzi
  • SW MP10
  • Shotgun
  • Stubby shotgun
  • AK 47
  • M4
  • Sniper rifle
  • PSG1 sniper
  • RPG

2) Dat hoort gewoon zo. Anders kan je misschien door de war raken. Per opdrachtgever is dat anders. Soms zijn de kleuren hetzelfde, zoals Packie en Francis. Maar bijvoorbeeld Playboy X is geel. Dit hoort dus gewoon zo ;)

Veel succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...