SanAndreasGEK Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zat gewoon rond te rijden in LV. En opeens zag ik Millie Perkins (vriendin van CJ) in haar eigen roze "Club" rijden. Hier een plaatje: (En nee het is geen man!) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zat gewoon rond te rijden in LV. En opeens zag ik Millie Perkins (vriendin van CJ) in haar eigen roze "Club" rijden. Hier een plaatje: (En nee het is geen man!) cool super gevonden! volgens mij ben ik haar ook zo al eens tegen gekomen! Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Lol, had ik ook, maar toen blies ik hem op. Nog geen minuut later belt ze of ik 'r op kom halen xD Reageren
tjoef Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het lijkt wel een epidemie, al die storylone-figuren in SA Eerst Cesar Vialpando en nu dit! Straks komt de geest van Big Smoke nog aangedreven. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) mm heeft een rood pakje aan dan is die man die gewoon rondloopt in LV dus lekker iedereen voor de gek houde he!! hij heeft een rood pakje aan die kom ik zovaak tegen..! en hij heeft geen lang haar dus BUSTED!!![/font] Bewerkt: 11 mei 2008 door robin bbb Reageren
Hackman Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je kunt inderdaad niet zien dat ze/hij lang haar heeft... Millie Perkins draagt trouwens een zwarte pakje in plaats van een rode... Wel vreemd is dat je die auto tegenkomt want die hoort niet zomaar ergens rondt te rijden... Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je kunt inderdaad niet zien dat ze/hij lang haar heeft... Millie Perkins draagt trouwens een zwarte pakje in plaats van een rode... Wel vreemd is dat je die auto tegenkomt want die hoort niet zomaar ergens rondt te rijden... Inderdaad. Millie Perkins heeft een zwart pakje aan en rijd in een wat rozere club (kan ook aan mijn ogen liggen want op de screen lijkt hij wat donkerder). Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het lijkt wel een epidemie, al die storylone-figuren in SAEerst Cesar Vialpando en nu dit! Straks komt de geest van Big Smoke nog aangedreven. Leg uit!! Cesar Vialpando op de straten?? Kan iemand een link geven?? Reageren
Basssss Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Het lijkt wel een epidemie, al die storylone-figuren in SAEerst Cesar Vialpando en nu dit! Straks komt de geest van Big Smoke nog aangedreven. Leg uit!! Cesar Vialpando op de straten?? Kan iemand een link geven?? >>>Check dit maar.<<< Bewerkt: 10 mei 2008 door Basssss Reageren
joppie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Uhm, d'r zijn wel meer roze clubs te vinden in SA... Die van haar is toevallig ook roze en dit is idd geen Millie zoals de meeste al zeiden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.