Jump to content

love media building.


boas

Recommended Posts

Op wikigta staat dat je alleen op de daktuin van donald love kan komen met een vliegende tank. Maar ik kan de tank de lucht niet in krijgen kan iemand me vertellen hoe dat moet?!

Er staat dat je het dak op kan komen via de rhino, en de vliegende auto-cheat.


PC - PS2 - XBOX

Chitty Chitty BB - Right.gifRight2.gifCircle.gifRight1.gifLeft2.gifDown.gifLeft1.gifRight1.gif - Xbox heeft deze cheat niet...


Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Op wikigta staat dat je alleen op de daktuin van donald love kan komen met een vliegende tank. Maar ik kan de tank de lucht niet in krijgen kan iemand me vertellen hoe dat moet?!

Er staat dat je het dak op kan komen via de rhino, en de vliegende auto-cheat.


PC - PS2 - XBOX

Chitty Chitty BB - Right.gifRight2.gifCircle.gifRight1.gifLeft2.gifDown.gifLeft1.gifRight1.gif - Xbox heeft deze cheat niet...


Dat heb ik al gedaan maar ik krijg de tank de lucht niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de loop van de tank naar achteren doen en rij in een lange straat of ergens anders terwijl je rijd moet je schieten en na een tijdje zou de tank de lucht in moeten gaan pas op het besturen kan lastig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook nog altijd de trainer downloaden. Zet hem in het mapje waar GTA3 staat geinstaleerd. Hierin zit een teleporter, strart de trainer op en start GTA3 op. (Via die Start GTA3-knop op de trainer! Anders werkt de trainer niet.)

Als je weer in je spel zit klik je op Alt + Tab of Start om terug naar de trainer te kunnen.

Klik nu op 'teleporter', je ziet het volgende:

TeleporterGTAIII.jpg

Je ziet links de letters X, Y, Z en D. Vul de volgende getallen (de coördinaten dus.) in achter de juiste letters:

X: 99,9692993164063

Y: -1570,45166015625

Z: 244,592025756836

En de D laat je leeg. (vraag me niet waarvoor die D is.)

Klik nu op 'Write XYZ' en ga terug naar GTA 3.

Als alles goed is gedaan sta je nu op het dak van Love Media. :)

PB me maar voor andere coördinaten als je die ook wilt of als je nog vragen hebt. (de vragen mag je natuurlijk ook gewoon hier vragen.) :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

De 'D' staat waarschijnlijk voor 'Direction', oftewel de richting waarnaar je kijkt na het teleporteren. Ik verwacht dat je hierachter een getal tussen de 0 en de 360 kunt plaatsen, maar het doet er eigenlijk niet zo toe.

Achteruit schieten werkt inderdaad goed, omdat je dan veel meer snelheid krijgt. Ook moet je zorgen dat je nergens tegenaan botst, dus een lange rechte weg (zonder veel verkeer) is het makkelijkst.

Een andere manier die (waarschijnlijk) zou moeten werken is het verlagen van de massa van de Rhino tank, via het bestandje handling.cfg dat je in de 'data' map kunt vinden. Je verlaagt dan de massa of verhoogt het vermogen / de snelheid / de acceleratie en het opstijgen zou in principe makkelijker moeten gaan. Ik heb het niet zelf geprobeerd dus ik geef je geen garantie, maar in principe zou het moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een trap downloaden die je naar de daktuin leid,alleen weet ik niet zo snel even niet op welke site die nou staat.Kijk anders even op google ;) .
Ik weet wel dat de trap waar jij het over hebt, in ieder geval onderdeel is van de Killerkip mod. Deze mod verandert echter ook een heleboel andere dingen, dus het is maar de vraag of je dat wilt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...