Jump to content

Mijn Nieuwe Move


Mister Fuji

Welke nieuwe move moet in GTAIV komen?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke nieuwe move moet in GTAIV komen?

    • Kruipen
      4
    • Tijgeren
      6
    • Ladders beklimmen
      30
    • Tussen twee muren door frotten
      2
    • Duiken (vanaf de kant; dus niet onderwater duiken)
      6
    • Op je tenen lopen
      0
    • Aan een auto gaan hangen (zoals de agent in Reuniting the Families)
      22
    • Om een muurtje schieten
      13
    • Zitten
      5
    • Liggen
      3


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    4

  • Renne

    3

  • Silverwing

    2

  • Mathiz

    2

jemig zo te horen hebben jullie liever gta sam fischer ofzo :lol: haha maar goed het zou idd wel handig zijn als c.j dat allemaal kon maar ik heb gestemd voor auto hangen dat is gewoon wreed

p.s over auto's hangen kan de politie dit doen want dat las ik ergens of is het eenmalig in die missie ? (weet naam niet meer) want bij mij heb de cops dat nog niet 1 keer gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

ja daar lijkt het wel op dat vind ik overigens wel jammer had het echt geweldig gevonden zo'n politie aan je bumper en dan net zo lang rijden todat ie tot as is gebrand haha je hebt wel nog een missie (die ik nog moet doen) dat je met een maffiabaas aan je auto vastgebonden flink moet rondscheuren kan niet wachten tot ik die moet doen haha :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik vind dat je je aan auto's vast moet kunnen houden. Dat zou wel veel toevoegen aan realisme en ook leukere methodes meegeven om een auto te kunne jatten. Of dat als je een auto wil stelen en de bestuurder weg kan rijden en dat je er aan vast kan houden naar voren kan trekken en in de auot klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

ligge,zitte maar vooral de 2 opties ladders klimmen en aan een auto hangen (ook zoals in de missie van san fierro waar je de vrachtwagen moet stelen)

dat zoude 2 mooie dingen zijn want nu zie ik soms wel een ladder die ik wel zou wille beklimme om zonder een ander hulpmiddel wat op hoger gelege gebied te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...