Jump to content

Auto's inleveren


oogball

Recommended Posts

ik heb dat auto bedrijf gekocht allemaal leuk en aardig, maar dan wil ik ook wel 8000 ,- per dag, dan moet je een paar lijsten met auto's inleveren. ik zit nog bij de eerste, want ik kan Esperanto niet vinden. Ik weet dat hij geen vaste plek heeft maar mischien rijd hij vaak rond op een bepaalde plek op een bepaald tijdstip.. plz help !

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat auto bedrijf gekocht allemaal leuk en aardig, maar dan wil ik ook wel 8000 ,- per dag, dan moet je een paar lijsten met auto's inleveren. ik zit nog bij de eerste, want ik kan Esperanto niet vinden. Ik weet dat hij geen vaste plek heeft maar mischien rijd hij vaak rond op een bepaalde plek op een bepaald tijdstip.. plz help !

Hij rijd erg veel rond in het gebied van de cubans en in bouwvakker gebieden. Hij heeft geen vaste vindplaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit zelf ook altijd met de Esperanto, dit is inderdaad één van de lastigere wagens. Vooral als je naar de wagen op zoek bent komt hij bijzonder weinig voor. Voor zover ik weet rijdt hij gewoon random rond in de stad, niet op een bepaald tijdstip op die plaats. Gewoon goed rond blijven rijden dus.

Indien je het spel op de PC hebt, kun je de Vice Ultimate Trainer V2 downloaden waar een garage editor bij zit. Hiermee kun je makkelijk de Esperanto in één van je garages laten spawnen om hem vervolgens bij Sunshine af te leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het stomme van dat auto's zoeken is dat het lijkt alsof ze bijna niet rondrijden zodra jij er naar op zoek gaat. Tenzij ze een vaste plek hebben. Wat een optie was vóór je eraan begon was alvast een aantal wagens in garages zetten, alleen had je dat niet kunnen weten. Wat wél een goed alternatief is, als je hem gewoon niet tegenkom is gewoon verdergaan met het spel, en dan kom je de wagen vanzelf wel een keertje tegen.

Er is namelijk geen gebied waar hij in het bijzonder te vinden is, én hij heeft geen vaste plek, dus je kunt in feite nergens gaan zoeken, dus is gewoon doorgaan met het spel het beste. Je komt dan ongeveer overal evenveel, en zodoende heb je dus ook de meeste kans dat je de Esperanto een keer tegen het lijf zult lopen. Op dat moment pak je hem meteen en rijd je em meteen naar Sunshine. Auto binnen, én je bent alweer iets verder in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat auto bedrijf gekocht allemaal leuk en aardig, maar dan wil ik ook wel 8000 ,- per dag, dan moet je een paar lijsten met auto's inleveren. ik zit nog bij de eerste, want ik kan Esperanto niet vinden. Ik weet dat hij geen vaste plek heeft maar mischien rijd hij vaak rond op een bepaalde plek op een bepaald tijdstip.. plz help !

waar kan je die bedrijf kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat auto bedrijf gekocht allemaal leuk en aardig, maar dan wil ik ook wel 8000 ,- per dag, dan moet je een paar lijsten met auto's inleveren. ik zit nog bij de eerste, want ik kan Esperanto niet vinden. Ik weet dat hij geen vaste plek heeft maar mischien rijd hij vaak rond op een bepaalde plek op een bepaald tijdstip.. plz help !

waar kan je die bedrijf kopen?

Sunshine Autos kan je pas op het 2de eiland (Downtown) in de buurt Little Havana kopen. Om het voor jou wat makkelijker te maken, heb ik de locatie op een Snapmap aangeduid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik denk dat er wel een vaste plaats voor is want ik heb al veel spawnplekken gevonden die niet eens op wikigta staan :duh:


Maar dat zijn dan geen vaste spawnplekken. Er zijn vaste spawnplekken, en random spawnplekken. Op de vaste spawnplekker zal een voertuig altijd spawnen. Deze plekken staan op WikiGTA. Op random spawnplekken spawnen er willekeurige voertuigen, dus dat kan een voertuig zijn dat je nodig hebt, maar het kan ook zijn van niet.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...