Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Show je ZELF gemaakte signature (handtekening) hier! de mijne: zelf vind ik hem wel mooi gemaakt maar mijn sig heeft Hayate voor me gemaakt! Bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) deze heb ik niet zelfgemaakt maar ik vond hem wel heel mooi deze is ook best mooi een begin voor handtekening naruto (van een japans tekenprogramma van tv) ook een begin nog 3 edit: ik heb ze niet gestolen van iemand, deze hem ik gevonden op forum waar je ze mocht kopieeren Bewerkt: 20 februari 2005 door vinewood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Het ging er eigenlijk om dat je ze zelf had gemaakt.. Ik heb er 1 van jou genomen en me eigen naam erop gezet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Nou..deze heb ik zelf gemaakt. Bewerkt: 20 februari 2005 door Scott16 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Scott heeft mooie, allemaal ongeveer hetzelfde maar ze zijn zeker cool! Maar Geniuz of Le freak zijn echte de kings hierin! :lol: Aleen ze komen nooit meer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Die van jou zijn mooi scott! zeker met Photoshop gedaan? Ik heb het NOG! niet dus doe nu nog alles met paint Die van jou zijn ook niet verkeerd tim14! Hier nog één van mij Ik speel eerst een liedje af met windows media player daar maak ik een screen van en dan zet ik er tekst op Heel makkelijk maar effectief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik speel eerst een liedje af met windows media player daar maak ik een screen van en dan zet ik er tekst op Heel makkelijk maar effectief Hahaha, zo kan het natuurlijk ook! Wel slim bedacht eigenlijk, hier nog een mislukte van mij. Deze was wel cool aleen ik heb weer wat stoms geprobeerd waardoor de kleuren lelijk werden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Hmm ja.. idd een beetje vaag Ik blijf bezig zelf vind ik deze wel erg mooi. De letters zijn wat onduidelijk maar dat komt door paint.. :S Bewerkt: 20 februari 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Toevallig scott, die achtergronden zag ik op een site met allemaal wallpapers. :rolleyes: 'k Heb ook ene nieuwe :+ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 de wel bekende van mij, dankzij Timovich B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Net weer nieuwe in mekaar geknutselt. Lensflare, en dan chrome maken is wel mooi, zie resultaat ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik zie iets in je sig wat elke man heeft Dan wel wat misvormd maar ja sig: Wel gruwlijk B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Al m'n zelfgemaakte : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik zie iets in je sig wat elke man heeft Dan wel wat misvormd maar ja sig: Wel gruwlijk B) Zie je een lul ? Ik zie gewoon "art" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 haha Se7en das wel retro...die bovenste en die onderste 2 ken ik nog wel B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts