Jump to content

Signature's


Timos

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    124

  • Timos

    85

  • .Maze.

    57

  • Silverwing

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn sig werd zelfs een keer onterecht verwijdert :huh:

Baffie, die van jou is dus de iritanste van het forum. <_<

Waarom is mijnens ineens irri? Hebben jullie een hekel aan rood? Hij voldoet aan de eisen namelijk 200 x 500. Als jullie écht allergisch voor rood zijn, dán ben ik wel bereid om hem geel ofzoiets te maken. Er zijn trouwens wel andere signs die groter zijn dan 200x500. Dan zijn ze bijv. 300x300. Zulke worden volgensmij niet verwijderd...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn sig werd zelfs een keer onterecht verwijdert :huh:

Baffie, die van jou is dus de iritanste van het forum. <_<

Waarom is mijnens ineens irri? Hebben jullie een hekel aan rood? Hij voldoet aan de eisen namelijk 200 x 500. Als jullie écht allergisch voor rood zijn, dán ben ik wel bereid om hem geel ofzoiets te maken. Er zijn trouwens wel andere signs die groter zijn dan 200x500. Dan zijn ze bijv. 300x300. Zulke worden volgensmij niet verwijderd...

Hij is irri door die velle paint kleuren. T ziet er niet uit vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is mijnens ineens irri? Hebben jullie een hekel aan rood? Hij voldoet aan de eisen namelijk 200 x 500.

Als een signature niet groter is dan 500 x 200 pixels vind ik het een schitterende sig, of hij nu rood, geel, pimpelpaars of knalroze is. :lol:

Een sig is je eigen inbreng. Zo lang hij binnen de regels valt mag je ermee doen wat je wilt; daar hebben andere leden niets over te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden jullie die van mij eigelijk irritant, want ik heb altijd vanalles dat beweegd ;)

Ff eerlijk zeggen aub!

Vind het juist cool zo'n bewegende, als ik dat kon had ik in mijn sig wat gedaan !

Link to comment
Delen op andere websites

moet dat een handtekening voorstellen? meer een pudding? ik heb er trouwens nog 1 nodig dus wie wil :)

Wil ik wel doen, PM me maar als je 't door mij wilt laten doen.

Wat zal er gebeuren als je die wallpaper als sig gebruikt ? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

moet dat een handtekening voorstellen? meer een pudding? ik heb er trouwens nog 1 nodig dus wie wil :)

Wil ik wel doen, PM me maar als je 't door mij wilt laten doen.

Wat zal er gebeuren als je die wallpaper als sig gebruikt ? <_<

Dan word ie natuurlijk gelijk weggehaald slimmerd <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...