Timovich Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Hayate toch!Niet dubbel posten hea Reclame voor Timovich, chek mijn sig! Bedankt Timovich! Heb het niet eens in de gaten gehad ! :confused: Jouwe is wel mooi Timos, Great work Timovich. Tnx :rolleyes: Mooie letters zo bewegend bij die nieuwe! ImageReady?
Sasuke Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Border, achtergrond en lettertype met PS7.0, Bewegend is ImageReady inderdaad.
arnie Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Arnie, als je dat niet met photoshop hebt gedaan hoe dan wel :blink: Met een ander programma waar ik de naam niet meer van ken, mijn moeder heft het van de pc gesmeten(het is haar pc). Ze dacht dat het rommel was <_<
Timovich Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Ik hem een nieuwe :rolleyes: Paint powerrr... Maar die letters worden altijd zo weird weet iemand hoe dat komt?
Lennert Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Arnie, als je dat niet met photoshop hebt gedaan hoe dan wel :blink: Met een ander programma waar ik de naam niet meer van ken, mijn moeder heft het van de pc gesmeten(het is haar pc). Ze dacht dat het rommel was <_< Arnie, is die sig die je nu hebt niet van ironfist99 ? <_<
Mazzeltje Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Ik heb een nieuwe sig. Scott16 heeft hem gemaakt en ik ben er erg blij mee. Er zit een kleine animatie in mijn naam. En er zit een foto van een Mastino Napolitano in. En het leuke is dat die foto heel veel op mijn eigen hond lijkt Ik vind het 1 van mijn mooiste Sig's.
Sasuke Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Zou mooier als die hondenkop niet in het zwart zat, maar de randen werden geblend zodat het lijkt alsof Mazzeltje ( neem ik aan ? ) in de signature word geblend.
TwIsTeD Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) ben niet zo goed in sigs maken :rolleyes: maar wat vinden jullie??: Bewerkt: 14 maart 2005 door TwIsTeD
The Outlaw Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ben niet zo goed in sigs maken :rolleyes: maar wat vinden jullie??: B) Mooi Urban style! ik zie het wel zitten
TwIsTeD Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ben niet zo goed in sigs maken :rolleyes: maar wat vinden jullie??: B) Mooi Urban style! ik zie het wel zitten THNX!! nooit eerder sig gemaakt alleen net d8 ik laat ik ut is proberen dat was dus het resultaat(met psp 7 trouwens)
Lennert Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Hier de mijne: Wat vinden jullie er van?
Dennizzzz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Hier de mijne: Wat vinden jullie er van? Zeker mooi Die achtergrond... en welk lettertype is dat (van Gtaforum)"??
Lennert Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Hier de mijne: Wat vinden jullie er van? Zeker mooi Die achtergrond... en welk lettertype is dat (van Gtaforum)"?? Metal Gear. Je kan het downloaden op www.dafont.com EDIT Nieuwe sig: Bewerkt: 15 maart 2005 door Lennert
Ironfist Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) dit ding schreeuwde er gewoon om :lol: edit(je): wie ze wilt gebruiken als sig(gta3speler misschien?) doe maar ik gebruik ze toch niet Bewerkt: 17 maart 2005 door ironfist99
Recommended Posts