Sasuke Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ik ben bezig met een gloednieuwe sig&avatarkeep it simple krijgt een concurrent,hier is de sig al Best geinig. Bewijst maarweer dat je ook een simpele .gif als signature kan nemen i.p.v die opgevoerde moderne sigs van tegenwoordig. :rolleyes:
Ironfist Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 het thema is vooral bewegende bolletjes... trouwens... Bewijst maarweer dat je ook een simpele .gif als signature kan nemen i.p.v die opgevoerde moderne sigs van tegenwoordig. jouw sigs hebben daar toch veel gelijkenissen mee hier is mn avatar,maar ben nog niet zeker of ik hem gebruik
Scott16 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik vind de teksts : ''GTAForum.nl'' een beetje onduidelijk. Voor de rest is hij goed hoor.
Sasuke Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik vind de teksts : ''GTAForum.nl'' een beetje onduidelijk. Voor de rest is hij goed hoor. Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Robienske Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Deze heb ik gemaakt voor een lid van het forum:
Ironfist Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 effe "half offtopic" : als iemand een sig,gemaakt door jou, zonder te vragen gebruikt in zijn handtekening,zonder ook maar iets te vragen,en geen enkele vermelding naar jou ofzo erbij zet mag je dan een pb sturen met de vraag of hij het weg doet en/of een vermelding naar jou erbij zet of is dit gewoon dom van me? (over deze sig gaat het ) (gta3speler gebruikt het)
Lantyz Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Daar mag je uiteraard altijd een opmerking over maken. Iets wat door jou gemaakt is blijft jouw eigendom, ook op het forum.
Sasuke Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Heb ( voor eerste keer ) een avater. Wel grappig al zeg ik 't zelf ! :lol:
Slimm Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik kan geen sigs maken maar avatars lukt me wel Zoals de mijne nu : Gewoon winamp aanzetten met DMX dan print screen en knip je die geluidslijntjes zeg maar uit
Sasuke Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Heb deze nog even in 10 sec. gemaakt. Is voor een eigen strip/comic die ik maak met PhotoShop. Het heet : Dumb & Jobber - Hide in the Shadows ( Stealth/Action-comic ). Heb meer dus als je wilt, PM me en je zult elke bladzijde ontvangen. Bewerkt: 2 maart 2005 door Hayate
The Outlaw Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 * :blink: Kijkt met open mond :blink: * oke aangezien we zo hard ons best doen om een mooie handekening te maken wat dachten we van een verkiezing? wie de mooiste sig en avatar heeft, uiteraard alleen voor diegene die willen meedoen, voelen we er wat voor?
Sasuke Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 * :blink: Kijkt met open mond :blink: *oke aangezien we zo hard ons best doen om een mooie handekening te maken wat dachten we van een verkiezing? wie de mooiste sig en avatar heeft, uiteraard alleen voor diegene die willen meedoen, voelen we er wat voor? Goed idee, wil wel meedoen hoor.
Recommended Posts