Jump to content

het grote hulp met achievments topic


Big Playahh

Recommended Posts

Kun je de Achievements alleen op de Xbox halen?

Sorry als ik vraag naar de bekende weg, maar ik heb zelf een ps3 en nog nooit een filmpje gezien waarin iemand met een ps3 zo'n achievement haalt..

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de Achievements alleen op de Xbox halen?

Sorry als ik vraag naar de bekende weg, maar ik heb zelf een ps3 en nog nooit een filmpje gezien waarin iemand met een ps3 zo'n achievement haalt..

ik heb een 360 maar ik denk niet dat achievements voor de ps3 zijn ik weet het eigenlijk wel zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de Achievements alleen op de Xbox halen?

Sorry als ik vraag naar de bekende weg, maar ik heb zelf een ps3 en nog nooit een filmpje gezien waarin iemand met een ps3 zo'n achievement haalt..

dan is dat nep want die zijn aleen voor 360 en volgens mij games for windows

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb vanmiddag die achievement dat je minimaal 5 minuten de 6 sterren moet overleven behaald. Ga naar een ziekenhuis (waar je naar binnen kan) en zorg dat je minimaal 3 sterren hebt. Ga dan naar achter in het ziekenhuis waar de drankautomaten staan en schuil erachter. Schiet elke cop die binnenkomt neer. Als je bijna dood bent moet je gewoon 1 of 2 blikjes drinken halen. Dat geeft je leven weer een boost en dan is het een makkie om die achievement te halen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een 360 maar ik denk niet dat achievements voor de ps3 zijn ik weet het eigenlijk wel zeker

In dit topic zeggen ze dat er Trophies komen voor de Ps3. Deze zouden dan hetzelfde idee hebben als de Achievements alleen dan voor de Ps3. De Achievements kun je gewoon halen dacht ik maar bij de Trophies kun je Brons, Zilver of Goud halen voor iets. Als je benieuwd bent hoe dat allemaal zit moet je even naar het topic zelf kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik blijf maar één brug missen voor de achievement under the radar :duh:

Ik ben er zeker van dat ik ze allemaal (meer dan een keer) heb gedaan :duh: .

Er zijn er 14

hier had ik ook last van, ik had 1 brug gemist bij charge island.

misschien help ik je ermee, ltrz ^_^

Ja, had ik ook last van, bij het derde eiland, bij die vele bruggetjes, moet je bij de laatste brug (dus aan de linkerkant) niet onder het water door maar meer tegen de zijkant... :tu: , goeie topic alvast...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...