Jump to content

Nederlandse server owners Opgelet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Eerst ff voorstellen Ik Eric admin Bij de Rpas aka Roleplayandstunt Server heb net Overlegt met server Owner Muammer aka Gangstah

Eerst even Dit Als samp niet stopt gaat dit niet door

Ik heb een plan Omdat Samp stopt en master servers down zijn Kunnen Servers heel moeilijk groeien

Het plan:

Zoveel mogelijhk NL Reallfie / Roleplay servers samen

En alle Webstites Beposten met IP en samp client download

Vervolgens Kan een Grote conumity Doorzetten En tog samp blijven spelen

Reacties van idee

Graag

Greetz Eric

p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van Spelfouten

p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van Spelfouten

Last News ik ga een Teamspeak vergadering housen 15 mei 19:30

TS IP:83.83.28.73:8767

EDIT Another TS ip:83.83.28.73:8767

Bewerkt: door Ericbv
Hallo,

Eerst ff voorstellen Ik Eric admin Bij de Rpas Server heb net Overlegt met server Owner Muammer aka Gangstah

Eerst even Dit Als samp niet stopt gaat dit niet door

Ik heb een plan Omdat Samp stopt en master servers down zijn Kunnen Servers heel moeilijk groeien

Het plan:

Zoveel mogelijhk NL Reallfie / Rolplay servers samen

En alle Webstites Beposten met IP en samp client download

Vervolgens Kan een Grote conumity Doorzetten En tog samp blijven spelen

Reacties van idee

Graag

Greetz Eric

p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van forum

Leuk idee hoor ;)

maar alles bij elkaar is een beetje saai meerdere servers is ook leuk ;)

maar veel mensen hebben eigen script die ze willen houde misschien komt daar wel problemen over ALS dit door gaat

BTW::

SAMP 0.2.2R2 download link: Klik hier ;)

directe link !!GEEN RECLAME!! voordat mensen denken dat ik reclame wil make ;)

Bewerkt: door Thinkie

Lijk wel handig, dit is geen reclame ofzo maar wel een erg goed idee,

Als de server list het niet meer doet, kunnen er geen speler meer goede nederlandse servers connecten..

Volgensmij was er zoiets als mr.green ofzo maar dat is al (helaas) lang gestopt met sa:mp,

Moeten we/ik/iedereen een pm ofzo naar jouw sturen voor een site om sa:mp levend te houden?

Bewerkt: door WackoX
Geplaatst:

Ik wil eventueel ook wel meewerken, heb zelf een SA:MP server en ben geschokt door dit nieuws. Jammer dat het zo moet aflopen.

Als ik ergens mee kan helpen, kan je mij PB-en.

Supermonkey

Geplaatst:

Oke mense ,

Als jullie ''Zelfs miss zouden will meewerken'' stuur een pb en post hier info Ik kan nu al zeggen dat Ik zou kijke Of ik een groote TS vergadering ofzo in kan plannen Maar Reacties een suregsties zijn welkom

Greetz Eric

Geplaatst:
Oke mense ,

Als jullie ''Zelfs miss zouden will meewerken'' stuur een pb en post hier info Ik kan nu al zeggen dat Ik zou kijke Of ik een groote TS vergadering ofzo in kan plannen Maar Reacties een suregsties zijn welkom

Greetz Eric

met "grote" ts vergadering bedoel je wel 50 mensen op teamspeak discuseren of bedoel je met 10 mensen nix zeggen :X

want ik ken je wel eric ;)

BTW: ik doe mee!

oke ik ben aan het proberen om het plan Wat uit te werken maar ik hb ideen Surgesties en Vraagen nodig

Greetz Eric

p.s. Mijn Xfire = ericbv Add me :puh: Voor Vragen of Surgesties of omdat je het leuk vind

Geplaatst:

We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen.

Geplaatst:
We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen.

ben ik mee eens, ik zoek namelijk een stunt server :D

Het idee van meerdere servers samen lijkt me leuker maar tis wel een oplossing P.s. Ik zet het plan Door Ik zoek scripters En Mense die mij kunnen helpen met Server dinge

Ow ja Die TS veradering komt er nog aan Dus opletten :puh:

Ene ookal hb je ook al een idee Voor de server post het Want nu Heeft iedereen Nog inspraak

Reacties heb ik dus nodig

Greetz Eric

Geplaatst:

Het idee van meerdere servers samen lijkt me leuker maar tis wel een oplossing P.s. Ik zet het plan Door Ik zoek scripters En Mense die mij kunnen helpen met Server dinge

Ene ookal hb je ook al een idee Voor de server post het Want nu Heeft iedereen Nog inspraak

Greetz Eric

hee eric da moeten we zeker snel is praten had je al op xfire etc hoop da je vanavond online bent :D

Ook om ff 1 en ander uit te wisselen

Geplaatst:

Greetz Eric

hee eric da moeten we zeker snel is praten had je al op xfire etc hoop da je vanavond online bent :D

Ook om ff 1 en ander uit te wisselen

Ik hb je toegevoegt w8te is op jou

Geplaatst:

eeehm.... ik ken ook wel scripte ^^

je kent me wel ^_^ ik ben

(trommelgegroffel)

(trompetten):

tatataaaaah!

Tooshort/ProLol/Puma( oftewel ) /Rens

:puh: jah jah blah blah

ik doe mee =d helemaal eens om een eigen server communitie(scrijf ik dat goed?) te starte

Geplaatst:

Hallo.

Lolz ik heb nu wel scripters nu nog mensen Die wat kennen Helpen met De grote van de conumity's

Kleine nederlandse conumity's Mogen ook mee doen Kom hel;p een handje en Join dit plan Wat tog al vorm begint te krijge.

Greetz

Eric

Geplaatst:

Ej Eric ik ben het Patrick

Vet Cool Idee man echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!

Dan komen er hopelijk vet veel mensen , jammer dat SA:MP stopt maar met dit idee komt het weer tot leven :D

Ik Hoop dat ik dan admin mag worden (ps: Ik help nog al graag mensen) :)

Het is superleuk en ik hoop dat iedereen meewerkt met idee

MENSEN STUUR DEZE LINK NAAR IEDEREEN OVER MSN : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75774

Dan krijgen we nog meer hulp !!!!

Het lijkt me heel leuk als het doorgaat ;)

Greetz , Patrick [TPG]_Chicken_

Voeg Allemaal dit ip toe :

213.189.16.155:7777

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...