Ericbv Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Eerst ff voorstellen Ik Eric admin Bij de Rpas aka Roleplayandstunt Server heb net Overlegt met server Owner Muammer aka Gangstah Eerst even Dit Als samp niet stopt gaat dit niet door Ik heb een plan Omdat Samp stopt en master servers down zijn Kunnen Servers heel moeilijk groeien Het plan: Zoveel mogelijhk NL Reallfie / Roleplay servers samen En alle Webstites Beposten met IP en samp client download Vervolgens Kan een Grote conumity Doorzetten En tog samp blijven spelen Reacties van idee Graag Greetz Eric p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van Spelfouten p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van Spelfouten Last News ik ga een Teamspeak vergadering housen 15 mei 19:30 TS IP:83.83.28.73:8767 EDIT Another TS ip:83.83.28.73:8767 Bewerkt: 15 mei 2008 door Ericbv Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Hallo,Eerst ff voorstellen Ik Eric admin Bij de Rpas Server heb net Overlegt met server Owner Muammer aka Gangstah Eerst even Dit Als samp niet stopt gaat dit niet door Ik heb een plan Omdat Samp stopt en master servers down zijn Kunnen Servers heel moeilijk groeien Het plan: Zoveel mogelijhk NL Reallfie / Rolplay servers samen En alle Webstites Beposten met IP en samp client download Vervolgens Kan een Grote conumity Doorzetten En tog samp blijven spelen Reacties van idee Graag Greetz Eric p.s. Ik bn dylectys Dus sorry van forum Leuk idee hoor maar alles bij elkaar is een beetje saai meerdere servers is ook leuk maar veel mensen hebben eigen script die ze willen houde misschien komt daar wel problemen over ALS dit door gaat BTW:: SAMP 0.2.2R2 download link: Klik hier directe link !!GEEN RECLAME!! voordat mensen denken dat ik reclame wil make Bewerkt: 13 mei 2008 door Thinkie Reageren
WackoX Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Lijk wel handig, dit is geen reclame ofzo maar wel een erg goed idee, Als de server list het niet meer doet, kunnen er geen speler meer goede nederlandse servers connecten.. Volgensmij was er zoiets als mr.green ofzo maar dat is al (helaas) lang gestopt met sa:mp, Moeten we/ik/iedereen een pm ofzo naar jouw sturen voor een site om sa:mp levend te houden? Bewerkt: 13 mei 2008 door WackoX Reageren
Supermonkey Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik wil eventueel ook wel meewerken, heb zelf een SA:MP server en ben geschokt door dit nieuws. Jammer dat het zo moet aflopen. Als ik ergens mee kan helpen, kan je mij PB-en. Supermonkey Reageren
Ericbv Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Oke mense , Als jullie ''Zelfs miss zouden will meewerken'' stuur een pb en post hier info Ik kan nu al zeggen dat Ik zou kijke Of ik een groote TS vergadering ofzo in kan plannen Maar Reacties een suregsties zijn welkom Greetz Eric Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Oke mense ,Als jullie ''Zelfs miss zouden will meewerken'' stuur een pb en post hier info Ik kan nu al zeggen dat Ik zou kijke Of ik een groote TS vergadering ofzo in kan plannen Maar Reacties een suregsties zijn welkom Greetz Eric met "grote" ts vergadering bedoel je wel 50 mensen op teamspeak discuseren of bedoel je met 10 mensen nix zeggen :X want ik ken je wel eric BTW: ik doe mee! Reageren
Ericbv Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) oke ik ben aan het proberen om het plan Wat uit te werken maar ik hb ideen Surgesties en Vraagen nodig Greetz Eric p.s. Mijn Xfire = ericbv Add me Voor Vragen of Surgesties of omdat je het leuk vind Bewerkt: 13 mei 2008 door Ericbv Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. Reageren
Farid. Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. ben ik mee eens, ik zoek namelijk een stunt server Reageren
Ericbv Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. ben ik mee eens, ik zoek namelijk een stunt server Het idee van meerdere servers samen lijkt me leuker maar tis wel een oplossing P.s. Ik zet het plan Door Ik zoek scripters En Mense die mij kunnen helpen met Server dinge Ow ja Die TS veradering komt er nog aan Dus opletten Ene ookal hb je ook al een idee Voor de server post het Want nu Heeft iedereen Nog inspraak Reacties heb ik dus nodig Greetz Eric Bewerkt: 14 mei 2008 door Ericbv Reageren
Bobba2142 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. ben ik mee eens, ik zoek namelijk een stunt server Het idee van meerdere servers samen lijkt me leuker maar tis wel een oplossing P.s. Ik zet het plan Door Ik zoek scripters En Mense die mij kunnen helpen met Server dinge Ow ja Die TS veradering komt er nog aan Dus opletten Ene ookal hb je ook al een idee Voor de server post het Want nu Heeft iedereen Nog inspraak Reacties heb ik dus nodig Greetz Eric hee eric da moeten we zeker snel is praten had je al op xfire etc hoop da je vanavond online bent Ook om ff 1 en ander uit te wisselen Reageren
Ericbv Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. We kunnen hier een topic aan maken en dan kun je een address plaatsen met uitleg over de server. Dan kun je ze bij je favorieten zetten en kun je blijfen spelen. ben ik mee eens, ik zoek namelijk een stunt server Het idee van meerdere servers samen lijkt me leuker maar tis wel een oplossing P.s. Ik zet het plan Door Ik zoek scripters En Mense die mij kunnen helpen met Server dinge Ow ja Die TS veradering komt er nog aan Dus opletten Ene ookal hb je ook al een idee Voor de server post het Want nu Heeft iedereen Nog inspraak Reacties heb ik dus nodig Greetz Eric hee eric da moeten we zeker snel is praten had je al op xfire etc hoop da je vanavond online bent Ook om ff 1 en ander uit te wisselen Ik hb je toegevoegt w8te is op jou Reageren
supacrew Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 eeehm.... ik ken ook wel scripte ^^ je kent me wel ik ben (trommelgegroffel) (trompetten): tatataaaaah! Tooshort/ProLol/Puma( oftewel ) /Rens jah jah blah blah ik doe mee =d helemaal eens om een eigen server communitie(scrijf ik dat goed?) te starte Reageren
Ericbv Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hallo. Lolz ik heb nu wel scripters nu nog mensen Die wat kennen Helpen met De grote van de conumity's Kleine nederlandse conumity's Mogen ook mee doen Kom hel;p een handje en Join dit plan Wat tog al vorm begint te krijge. Greetz Eric Reageren
_Patrick_ Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ej Eric ik ben het Patrick Vet Cool Idee man echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!! Dan komen er hopelijk vet veel mensen , jammer dat SA:MP stopt maar met dit idee komt het weer tot leven Ik Hoop dat ik dan admin mag worden (ps: Ik help nog al graag mensen) Het is superleuk en ik hoop dat iedereen meewerkt met idee MENSEN STUUR DEZE LINK NAAR IEDEREEN OVER MSN : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75774 Dan krijgen we nog meer hulp !!!! Het lijkt me heel leuk als het doorgaat Greetz , Patrick [TPG]_Chicken_ Voeg Allemaal dit ip toe : 213.189.16.155:7777 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.