Ericbv Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik Ben nu bezig met een lijst voor Het team Van samp NL wil je erin contact me at Xfire of Stuur een pbtje Reageren
supacrew Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 omgz0r en nu ben ik vergeten xD eric, tege iedereen die (probeert te) joinen geef je een reactie behalve my das echt wtfz0r (ik = <3 z0r) Reageren
Ericbv Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Supacrew Vraag het gwn op TeamSpeak Duh... Mense met Samp servers die het niet meer zien zitten kunnen zich melden bij....................................................... >>>>>>>>>>>>>>>>>Mij<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Greetz Eric Reageren
Ericbv Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Last News ik ga een Teamspeak vergadering housen 15 mei 19:30TS IP:83.83.28.73:8767 Komen he Greetz Eric EDIT Another TS ip:83.83.28.73:8767 Bewerkt: 15 mei 2008 door Ericbv Reageren
nick5556 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ej Eric ik ben het PatrickVet Cool Idee man echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!! Dan komen er hopelijk vet veel mensen , jammer dat SA:MP stopt maar met dit idee komt het weer tot leven Ik Hoop dat ik dan admin mag worden (ps: Ik help nog al graag mensen) Het is superleuk en ik hoop dat iedereen meewerkt met idee MENSEN STUUR DEZE LINK NAAR IEDEREEN OVER MSN : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75774 Dan krijgen we nog meer hulp !!!! Het lijkt me heel leuk als het doorgaat Greetz , Patrick [TPG]_Chicken_ Voeg Allemaal dit ip toe : 213.189.16.155:7777 Geen reclame!, webmaster nodig? ik bied me aan, altans, als we goed met elkaar op kunnen schieten. Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Uuhm,,, Wat is er eigenlijk verder de bedoeling van? Je wilt zoveel mogelijk NL-servers verzamelen die gaan samenwerken, toch? maar waar...? Je gaat een eigen site opzetten? Hier op dit forum lijkt me nou niet zo'n goed plan aangezien je dan 1. een topic hebt ergens tussen de duizenden en onvindbaar. en 2. er komt zometeen een adminnetje om de hoek die alle ip-adressen eruitgooit. De plannen zijn leuk en goed, (daar niet van hoor) maar ik vraag me toch af of het gaat werken. Eventueel heb ik nog wel een (momenteel leegstaande) website in de aanbieding die je kunt/mag gebruiken. btw, ook als samp doorgaat is het wel een idee om te proberen de NL-servers wat meer te laten samenwerken. Reageren
Ericbv Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dit zou mijn laaste Post zijn betrefende Dit idee Het was al bezig todat ik ruzie kreeg met Marco aka Gehaktbal Waardoor ik niets meer wil doen en Hierbij Stap ik eruit Ik wil Graag Dat deze Topic gelocked word eN MIJ MAAKT HET EGT GEEN **** UIT WAT Gehaktbal met Mijn idee doet Greetz Eric Reageren
Ymosky Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Wat een BAL gehakt! (ik ken hem wel ergens van...) Ik geloof niet dat je om een ruzie daarmee je plannen zou moeten wijzigen. (Ik zou juist doorzetten eigenlijk ) maargoed, moet je verder zelf weten. En btw, als je het graag gelockt ziet zou ik even een PM sturen naar een moderator, Sowiezo al omdat de moderator-aanwezigheid op dit forumgedeelte erg laag is op het moment en daarnaast is het eigenlijk ook nog niet toegestaan op het forum te vragen om een slotje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.