Jump to content

Nederlandse server owners Opgelet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik Ben nu bezig met een lijst voor Het team Van samp NL wil je erin contact me at Xfire of Stuur een pbtje

Geplaatst:

omgz0r en nu ben ik vergeten xD eric, tege iedereen die (probeert te) joinen

geef je een reactie behalve my das echt wtfz0r

(ik = <3 z0r)

Geplaatst:

Supacrew

Vraag het gwn op TeamSpeak Duh...

Mense met

Samp servers die het niet meer zien zitten kunnen zich melden bij.......................................................

>>>>>>>>>>>>>>>>>Mij<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Greetz Eric

Geplaatst: (bewerkt)
Last News ik ga een Teamspeak vergadering housen 15 mei 19:30

TS IP:83.83.28.73:8767

Komen he

Greetz Eric

EDIT Another TS ip:83.83.28.73:8767

Bewerkt: door Ericbv
Geplaatst:
Ej Eric ik ben het Patrick

Vet Cool Idee man echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!

Dan komen er hopelijk vet veel mensen , jammer dat SA:MP stopt maar met dit idee komt het weer tot leven :D

Ik Hoop dat ik dan admin mag worden (ps: Ik help nog al graag mensen) :)

Het is superleuk en ik hoop dat iedereen meewerkt met idee

MENSEN STUUR DEZE LINK NAAR IEDEREEN OVER MSN : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75774

Dan krijgen we nog meer hulp !!!!

Het lijkt me heel leuk als het doorgaat ;)

Greetz , Patrick [TPG]_Chicken_

Voeg Allemaal dit ip toe :

213.189.16.155:7777

Geen reclame!, webmaster nodig? ik bied me aan, altans, als we goed met elkaar op kunnen schieten.

Geplaatst:

Uuhm,,,

Wat is er eigenlijk verder de bedoeling van? Je wilt zoveel mogelijk NL-servers verzamelen die gaan samenwerken, toch? maar waar...? Je gaat een eigen site opzetten?

Hier op dit forum lijkt me nou niet zo'n goed plan aangezien je dan 1. een topic hebt ergens tussen de duizenden en onvindbaar. en 2. er komt zometeen een adminnetje om de hoek die alle ip-adressen eruitgooit.

De plannen zijn leuk en goed, (daar niet van hoor) maar ik vraag me toch af of het gaat werken.

Eventueel heb ik nog wel een (momenteel leegstaande) website in de aanbieding die je kunt/mag gebruiken.

btw, ook als samp doorgaat is het wel een idee om te proberen de NL-servers wat meer te laten samenwerken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit zou mijn laaste Post zijn betrefende Dit idee

Het was al bezig todat ik ruzie kreeg met Marco aka Gehaktbal Waardoor ik niets meer wil doen en Hierbij Stap ik eruit

Ik wil Graag Dat deze Topic gelocked word

eN MIJ MAAKT HET EGT GEEN **** UIT WAT Gehaktbal met Mijn idee doet

Greetz

Eric

Geplaatst:

Wat een BAL gehakt! :puh: (ik ken hem wel ergens van...)

Ik geloof niet dat je om een ruzie daarmee je plannen zou moeten wijzigen. (Ik zou juist doorzetten eigenlijk :engel: )

maargoed, moet je verder zelf weten.

En btw, als je het graag gelockt ziet zou ik even een PM sturen naar een moderator, Sowiezo al omdat de moderator-aanwezigheid op dit forumgedeelte erg laag is op het moment en daarnaast is het eigenlijk ook nog niet toegestaan op het forum te vragen om een slotje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...