gta_iv_sa Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) ik heb maandag sa:mp gedownloadt en ik ga er terug op,en alle servers zijn ineens weg ik ben op de site van sa:mp gegaan <>hier<> en de site is gekapt help help of is het zo dat de site is gekapt een het progaamma ook ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bloodz gang Bewerkt: 14 mei 2008 door gta_iv_sa Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Als je hier kijkt zie je hetzelfde probleem als de die van jouw en word er verteld dat het is opgeheven. Ik raad je aan in dat topic verdere vragen te stellen. Niet alleen krijg je beter antwoord, het is er ook voor bedoeld. Bewerkt: 14 mei 2008 door Jay; Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als je hier kijkt zie je hetzelfde probleem als de die van jouw en word er verteld dat het is opgeheven. Ik raad je aan in dat topic verdere vragen te stellen. Niet alleen krijg je beter antwoord, het is er ook voor bedoeld.thanks waar had na een week terug erop geweest en toen werkt ie en nu terug niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.