Jump to content

sa-mp site down of gehackt?

Recommended Posts

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ymosky

11

• Sandra

8

• nick5556

8

• Juwayri

5

Geplaatst:

Ik zag het ook net pas 5min geleden, ik vind het wel vaag hoor, eerst stoppen ze bij 0.2.1, dan gaan ze toch weer door, dan stoppen ze weer bij 0.2.2, dan zeggen ze dat ze 0.2.5 gaan afmaken, en dan stoppen ze weer :S

BTW de copyright van sa:mp zijn dus weg = iligale 0.2.5 niet meer iligaal? of zeg ik nu iets verkeerts?

Geplaatst:
We gave up! kaput!

And we don't wish to be a associated with this program anymore.

So please respect our copyright and license and do not distribute any of our files.

*snif snif*

Daar gaat al hun werk...

Geplaatst: (bewerkt)

Huh? Is het nu echt gedaan met SA:MP?

Ik hoop dat Azer een duidelijke uitleg kan geven :{

EDIT: kijk eens:

sampvr2.jpg

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
We gave up! kaput!

And we don't wish to be a associated with this program anymore.

So please respect our copyright and license and do not distribute any of our files.

Je moet een duidelijker antwoordt dan dat ??

Geplaatst:

Ik geloof er helemaal niks van dat ze zijn gestopt.

Als je het mij vraagt hebben ze weer is last van hackers.

Geplaatst:
BTW de copyright van sa:mp zijn dus weg = iligale 0.2.5 niet meer iligaal? of zeg ik nu iets verkeerts?

CopyRight = 70 jaar Nadat de eigenaar dood is gegaan(tenzij eerder vermeld dat copyright eraf is) is het product beschermt met copyrights!

Copyrights

De gebruiker mag:

• het werk kopiëren, verspreiden, tonen en op- en uitvoeren;

• afgeleide werken maken;

onder de volgende voorwaarden:

• naamsvermelding: de gebruiker dient de naam of andere aanduiding van de maker te vermelden;

• niet-commercieel: de gebruiker mag het werk niet zonder toestemming voor commerciële doeleinden gebruiken;

• bij hergebruik of verspreiding dient de gebruiker de licentievoorwaarden van dit werk kenbaar te maken aan derden;

• de gebruiker mag uitsluitend afstand doen van één of meerdere van deze voorwaarden met voorafgaande toestemming van de rechthebbende.

Het voorgaande laat de wettelijke beperkingen op de intellectuele eigendomsrechten onverlet.

SOURCE:: http://www.hetccv.nl/copyrights.html

Created 1/1/1978 or after - When work is fixed in tangible medium of expression - notice is irrelevant - copyright protecion lasts for the life of author and 70 years based on the the longest living author if jointly created or if work of corporate authorship, works for hire, or anonymous and pseudonymous works, the shorter of 95 years from publication, or 120 years from creation

Dus 70 jaar na de dood

SOURCE:: http://inventors.about.com/od/copyrights/a/expiration.htm

Geplaatst:

Mensen, ff alles op een rijtje:

De meeste servers zijn via game-monitor.com nog steeds te zien, heb je een eigen server en ben je daar niet aangemeld, dan zou ik het wel ff doen.

Als tijdelijke (of definitieve) vervanger voor het samp-forum hebben we het onofficiele samp-forum wat hier te bezoeken is: http://forum.sa-mp.co.uk/index.php

@Eric, het idee is goed, maar. Als ik jouw was zou ik even een paar dagen ermee wachten.

Er gaan allerlei geruchten rond, eerst zou GamerX het gedaan hebben, vervolgens zijn er weer mensen die het tegenspreken enz. enz. enz.

Bovendien is het samp-team al een keer eerder "gestopt" wat achteraf ook weer niet waar bleek.

Mijn advies: Houd het hoofd ff koel en wacht iig een paar dagen of er iets gebeurd. Daarna kunnen we altijd nog zien wat er gaat gebeuren, via onofficiele forum, via dit forum, of whatever.

off-topic: en wat ben ik toch blij dat ik geen forum meer heb, dan was het daar ook weer een chaos geweest :D

Geplaatst:
Ik hoop dat Azer een duidelijke uitleg kan geven :{
Het enige dat ik weet is dat de hoofd ontwikkelaar van SA:MP (kyeman) er een keer genoeg van heeft om aangevallen te worden door alles en nog wat (van ddos aanvallen tot valse beschuldigingen). Ik heb geen idee of die ooit nog op zijn beslissing terugkomt, wat in het verleden wel altijd het geval was.
Geplaatst:
@Eric, het idee is goed, maar. Als ik jouw was zou ik even een paar dagen ermee wachten.

Drm is het Nog een Idee Maar Als De situatie zo Blijft Zet ik het Wel Door ik hb al veel Positive reacties gehad op het plan Dus post even een mening in mijn topic :puh:

Greetz Eric

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...