Jump to content

Crew aanpassingen

Recommended Posts

Geplaatst:

RonaldVC: Bedankt voor je enorme inzet voor het forum.

Je wist de fora die je modereerde in goede banen te leiden, en daar heb ik veel respect voor.

Hopelijk kom je nog wel regelmatig even kijken, want dat zouden we erg leuk vinden.

Bedankt voor alles! :tu:

Thundercover: Ik spreek je regelmatig op MSN, en de gesprekken die we daar voeren zijn altijd erg gezellig, en bovendien, getikt in keurig ABN! (Eat that, andere SL+ :7 )

Ook op het forum hadden je posts goede inhoud, dus je was in mijn ogen zeker al een goede kandidaat.

Nu is het er eindelijk van gekomen, en ik wil je dan ook heel veel succes wensen met je nieuwe taak! :tu:

ASPHALT: Ik ken je niet persoonlijk, maar zie wel regelmatig behulpzame posts van je voorbijkomen.

Je bent nog vrij jong, dus dat je je op die leeftijd weet op te werken naar moderator, dat wil wel wat zeggen.

Ik wil ook jou heel veel succes wensen met je nieuwe functie! :tu:

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

2

• TomHagen

2

• Sandra

1

• Jay;

1

Geplaatst:

Bedankt voor je tomeloze inzet, Ronald! :tu:

Van harte, Asfalt en Thundercover... ik weet zeker dat jullie je taken goed zullen vervullen :Y

Geplaatst:

Ik voelde het, gefeliciteerd ASPHALT & Thundercover! :Y

En, je hebt een goeie inzet gedaan voor't forum RonaldVC!

Hierbij wens ik Ronald veel succes op het forum en in't leven, en ThunderCover & ASPHALT, hetzelfde ;)

Geplaatst:

Bedankt voor je inzet al die tijd, Ronald. :) Je was een goede moderator, je wist de orde goed te behouden in je fora.

Thundercover, je hebt al meerdere malen laten zien dat je veel afweet van computers en de dingen daaromheen, het was dan ook wel te verwachten dat je daar ooit eens moderator zou worden. Veel succes met je taak! :tu:

Ook jij veel succes, ASPHALT. Ook jij hebt veel van je laten zien in de LCS en VCS sectie, en ik weet zeker dat jij die fora goed zal kunnen leiden.

Daarnaast wil ik Dizzee uiteraard ook nog weer veel succes wensen met zijn nieuwe forum. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd Asphalt, als er iemand is die dit dik verdient dan ben jij het wel. Veel succes met de LCS en VCS fora, ookal weet ik zeker dat je het goed zult doen :*D

Thundercover, ook gefeliciteerd met je nieuwe functie, ook een goede keuze van de crew.

RonaldVC, je was een prima moderator, en je hebt de graphics fora lange tijd goed onderhouden. Hopelijk blijf je nog actief en misschien kom je nog wel eens terug als moderator net als een hele tijd geleden :)

Bewerkt: door M4X
Eventuele kandidaten voor de functie van Moderator zijn volgens MAF -Matthijs- en ASPHALT. Eerstgenoemde kan prima terecht in de SA Fora, en ASPHALT is absoluut geschikt voor het ambt van LCS Moderator.
Mijn complimenten aan de crew voor het uitkiezen van de juiste mensen op de juiste posities :tu: Daar kan Marco van Basten nog een puntje aan zuigen.

Van harte gefeliciteerd ASPHALT en Thundercover met jullie promotie; Jullie verdienen het absoluut en ik heb er zeker vertrouwen in dat 't Forum met jullie erbij prima zal draaien. Succes met jullie nieuwe taken als Moderator!

Dank aan RonaldVC voor z'n vele goede werk in de GFX Fora...we zien je vast nog wel regelmatig op 't Forum :)

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Gefeliciteerd met jullie mod status, Thundercover en ASPHALT. Jammer dat je stop Ronald, maar e ris een tijd vna komen en vna gaan.. ^_^

Geplaatst:

Jammer dat je stopt Ronald, maar in de tijd dat je diende heb je volgens mij prima werk geleverd. Jammer dat je stopt, maar bedankt voor de inzet!

Toevallig dat ik gisteren nog dacht waarom ze ThunderCover niet eerder hadden gevraagd, prompt loopt meneer de volgende dag in het blauwe jasje :tu: Je verdient het zeker, en heb het volste vertrouwen in je!

Ook ASPHALT gefeliciteerd met je nieuwe taak in de 'stories'-fora, succes! :)

Geplaatst:

Wat een verschuiving. :D Eerst en vooral gefeliciteerd Thundercover, je was altijd al een zeer goed lid in de computer fora, zag ik, en ik weet dus ook zeker dat je het goed zal doen!

Ook ASPHALT zal het zeker goed doen! Beide veel succes!

Ronald, bedankt, je hebt altijd goed werk geleverd in de Graphics fora en Computer fora, veel dank daarvoor. ;)

Hee, leuk dat jullie bereid zijn moderator te worden, ASPHALT en ThunderCover! :Y

Jammer dat je er mee stopt, RonaldVC, en natuurlijk leuk dat jij het van RonaldVC overneemt, Dizzee.

Eigenlijk ben ik het meest actieg in het Graphics fora, daarom zal ik nu ook meer in contact komen met Dizzee ^_^

Bewerkt: door Arthis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...