Jump to content

Crew aanpassingen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • TomHagen

    2

  • Sandra

    1

  • Jay;

    1

Aan iedereen die een plek is opgeschoven heel veel succes met jullie nieuwe job.

Ro het zij zo, jammer dat je gaat. Je was dé perfecte teamgenoot die ik maar kon wensen, ben daarom ook blij dat ik je destijds heb gekozen als collega. Ik zal nooit vergeten hoe onze teamwork was. Sinds de tijd dat Slimm was opgestapt heb ook jij veel meegemaakt met de veranderingen in Graphics. Graphics is niet meer zoals het toen was maar is erg gegroeid als je het zo bekijkt en dat hebben we ook grotendeels aan jou te danken. We spreken elkaar snel.

Niemand minder dan Dizzee is de opvolger van Ronald, iemand met veel talent als het gaat om designen en verstand van zaken in Graphics. Jij zal mijn nieuwe collega worden en ik weet zeker dat we Graphics met jouw kwaliteiten lange tijd staande kunnen houden en beter kunnen maken. We spreken elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, RonaldVC, Je was mijn "beste" moderator... Maar ja. Ik ben blij dat je nu groen bent, Als jij dat wilt, ik houd je niet tegen. Anderen: gefeliciteerd! :).

Link to comment
Delen op andere websites

Levi, ik spreek je inderdaad snel, dat gaat zeker goed komen. :Y

Ik wil hierbij de gepromoveerde jongens nog even van harte feliciteren met hun nieuwe functie, ik weet zeker dat jullie de taken die bij een moderator horen goed en met plezier zullen uitvoeren. Heel veel succes, en vooral heel veel plezier!! :)

Dizzee, ik ben blij dat jij nu samen met Levi het GFX in handen hebben, ik kan me eerlijk gezegd geen betere persoon bedenken, en denk ook echt dat het GFX-subforum op je lijf geschreven staat. Samen met Levi zijn jullie een goed team, en ik weet zeker dat jullie samen de boel daar goed op orde weten te houden.. Succes man! :tu:

Ik moet ook zeggen dat ik het een erg leuke tijd vond als moderator van het GFX-gedeelte, en natuurlijk ook van Computer Talk. En eerlijk gezegd is het wel even wennen weer, mijn naam is weer groen.. :{ Maar goed, voor mezelf heb ik de juiste keuze gemaakt, dat gaat het uiteindelijk om.. Mijn tijd als moderator is voorbij, ik heb mijn "shield" moeten afgeven bij PatrickW, waar hij onder de hamer is gekomen.. Het doet pijn om te zien.... :cry:

retiredal7.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ronald, jammer dat je bent gestopt. Je was echt een topmoderator en ik voel me bijna vereerd een deel van je forums over te nemen. Veel succes verder als Megalid en hopelijk zien we je nog regelmatig langskomen. :)

ASPHALT, ik heb weinig contact met je, maar je verdient het zeker om bij LCS en VCS te modereren. Veel succes daar en Dizzee natuurlijk ook succes met je nieuwe fora. :tu:

Iedereen bedankt voor de felicitaties en succeswensen, maar ik kan niet beloven dat ik niet te streng zal zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen bedankt voor de felicitaties en succeswensen, maar ik kan niet beloven dat ik niet te streng zal zijn. :D
Dat vooraf verklappen is niet slim. Nu gaan alle spammertjes en fake-moderators meteen naar jouw fora :7
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen bedankt voor de felicitaties en succeswensen, maar ik kan niet beloven dat ik niet te streng zal zijn. :D
Dat vooraf verklappen is niet slim. Nu gaan alle spammertjes en fake-moderators meteen naar jouw fora :7

Volgens mij moet je die zin nog een keer lezen, let vooral op de dubbele ontkenning.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...